Hvad synes i?.. Har brug for råd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.259 visninger
13 svar
0 synes godt om
9. august 2012

Anonym trådstarter

Kære piger. 

Jeg har efter stop med p-piller i efteråret i den grad fået min sexlyst tilbage. Ind i mellem er det lidt voldsomt, men kunne dyrke sex hele tiden.. Sådan har min bedre halvdel også haft det førhen, men har ligesom indordnet sig efter forholdene, der dengang hed ikke så meget sex - bla pga pillerne..

Jeg vil gerne gøre noget lækkert for ham, og for mig selv, så det ikke bare er kys kys, sex, bum.. <-- groft stillet op..

Det er heller ikke meget vi ser til hinanden for tiden pga arbejde, fritidsaktiviteter, studie mv., så jeg tænkte på at gøre mig lidt lækker: gøre 'mig i stand', tage noget frækt undertøj på, stilethæle og hele pivtøjet.. 

MEN: jeg er SÅ nervøs for at blive afvist. Ikke at det normalt er noget han gør, men alligevel... At stå der i fuld mundering og han så er træt eller lign.

Mht til sex og min rolle er jeg ikke altid den mest selvtillidsfyldte pige af mange årsager; overvægt, misbrug som barn osv..

Hjælp mig lige til at finde det boost, det kræver og kom gerne med gode ideer.

Hvis nogen genkender mig, så respekter gerne anonymiteten

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2012

Anonym trådstarter

Come on, piger!

Lidt hjælp her

Anmeld

9. august 2012

modesty

Jeg forstår godt at du er bange for at blive afvist. Herhjemme er det stort set altid mig der tager initiativ, og bliver jævnligt afvist. MEN - det er også et meget stort problem her hos os. Hvis I har et fint sexliv og din kæreste normalt er glad for sex og både tager initiativ og reagerer positivt på dit initiativ, så skal du da bare klø på. Så se på hvordan jeres sexliv generelt er, og tag en beslutning derfra.

Og hvis det skulle ske at du skulle blive afvist, hvis I ellers har et godt fungerende sexliv - jamen altså. Han er jo ikke en supermand der bare ALTID har lyst, så det skal der altså også være plads til. 

Anmeld

9. august 2012

Anonym trådstarter

modesty skriver:

Jeg forstår godt at du er bange for at blive afvist. Herhjemme er det stort set altid mig der tager initiativ, og bliver jævnligt afvist. MEN - det er også et meget stort problem her hos os. Hvis I har et fint sexliv og din kæreste normalt er glad for sex og både tager initiativ og reagerer positivt på dit initiativ, så skal du da bare klø på. Så se på hvordan jeres sexliv generelt er, og tag en beslutning derfra.

Og hvis det skulle ske at du skulle blive afvist, hvis I ellers har et godt fungerende sexliv - jamen altså. Han er jo ikke en supermand der bare ALTID har lyst, så det skal der altså også være plads til. 

TaK for dit svar

Anmeld

9. august 2012

Miss-86

Anonym skriver:

Kære piger. 

Jeg har efter stop med p-piller i efteråret i den grad fået min sexlyst tilbage. Ind i mellem er det lidt voldsomt, men kunne dyrke sex hele tiden.. Sådan har min bedre halvdel også haft det førhen, men har ligesom indordnet sig efter forholdene, der dengang hed ikke så meget sex - bla pga pillerne..

Jeg vil gerne gøre noget lækkert for ham, og for mig selv, så det ikke bare er kys kys, sex, bum.. <-- groft stillet op..

Det er heller ikke meget vi ser til hinanden for tiden pga arbejde, fritidsaktiviteter, studie mv., så jeg tænkte på at gøre mig lidt lækker: gøre 'mig i stand', tage noget frækt undertøj på, stilethæle og hele pivtøjet.. 

MEN: jeg er SÅ nervøs for at blive afvist. Ikke at det normalt er noget han gør, men alligevel... At stå der i fuld mundering og han så er træt eller lign.

Mht til sex og min rolle er jeg ikke altid den mest selvtillidsfyldte pige af mange årsager; overvægt, misbrug som barn osv..

Hjælp mig lige til at finde det boost, det kræver og kom gerne med gode ideer.

Hvis nogen genkender mig, så respekter gerne anonymiteten

Jeg vil starte med at sige at jeg også har haft det sådan, siden jeg stoppede med p-piller i foråret, nøjs ens sexlyst er blevet stor (vil aldrig tage p-piller mere )

Nååh, men det med at gøre dig lækker for din kæreste, det lyder bare rigtig godt, er sikker på han vil blive glad for det.
Jeg gør det også engang imellem for min kæreste og han bliver VILD

Anmeld

9. august 2012

Anonym trådstarter

Miss-86 skriver:

Jeg vil starte med at sige at jeg også har haft det sådan, siden jeg stoppede med p-piller i foråret, nøjs ens sexlyst er blevet stor (vil aldrig tage p-piller mere )

Nååh, men det med at gøre dig lækker for din kæreste, det lyder bare rigtig godt, er sikker på han vil blive glad for det.
Jeg gør det også engang imellem for min kæreste og han bliver VILD

Jeg er helt enig! Tager aldrig p-piller igen

Tænker, jeg vil gøre det i morgen. Der har vi i forvejen planlagt en hygge dag

Tak for dit svar

Anmeld

9. august 2012

Miss-86

Anonym skriver:

Jeg er helt enig! Tager aldrig p-piller igen

Tænker, jeg vil gøre det i morgen. Der har vi i forvejen planlagt en hygge dag

Tak for dit svar

Såå er jeg ikke den eneste der har det sådan ¨

Ihh, lyder godt, håber du får en god oplevelse og self også at han gør

Anmeld

9. august 2012

Anonym trådstarter

Miss-86 skriver:

Såå er jeg ikke den eneste der har det sådan ¨

Ihh, lyder godt, håber du får en god oplevelse og self også at han gør

Det må være noget andet prævention jeg vælger når jeg engang bliver gravid og har født. Fandeme ikke p-piller

Tak

Anmeld

9. august 2012

Miss-86

Anonym skriver:

Det må være noget andet prævention jeg vælger når jeg engang bliver gravid og har født. Fandeme ikke p-piller

Tak

Jaa, lige præcis det samme jeg har sagt til min kæreste... Og det forstår han godt..

Men hvilken prævention?

Anmeld

9. august 2012

Anonym trådstarter

Miss-86 skriver:

Jaa, lige præcis det samme jeg har sagt til min kæreste... Og det forstår han godt..

Men hvilken prævention?

Måske kobberspiral?.. Der er en af dem der ikke udskiller nær så mange hormoner end den anden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.