Fra mørk til blond hår..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. august 2012

Dinna88

Frøken Christiansen skriver:

min naturlige farve er mørke brun men har farvet det rødt sidst så der er noget farve der skal trækkes ud  min kæreste sagde lige du kan da bare bruge klorin  det har jeg sku aldrig hørt om og kunne aldrig finde på det

HAH! JA, gør endelig det Ej, klorin afbleger jo ad helveds til, men det er jo også skide skadeligt Du kan afblege dit hår med det, men don't

Har du aldrig set musikvideoen til Stan? https://www.youtube.com/watch?v=aSLZFdqwh7E han bruger klorin

Men mit bedste bud er at du skal smutte forbi frisøren. Når du kun har farvet det rødt een gang, så burde det ikke være så meget der skal til!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2012

NessaXenia

xoxotasha skriver:

Hvilken farve og mærke blondering brugte du så???? Jeg har prøvet alverdens forskellige førhen (endda den der L1+++) som skulle kunne få mørkt hår til at blive lyst. Det er aldrig lykkedes mig på trods af 8-10 afblegninger.

Jeg brugte L1++

Anmeld

9. august 2012

bobbles

NessaXenia skriver:

Jeg brugte L1++

har købt den der hedder silver blond der en affarvning/afblegning fik min kæreste til at hjælpe  en veninde sagde jeg evt skulle gentage behandlingen om et par dage igen hvis ikke håret er helt dækket  så sidder med det i håret nu så er spændt på resultatet 

Anmeld

9. august 2012

NessaXenia

har købt den der hedder silver blond der en affarvning/afblegning fik min kæreste til at hjælpe  en veninde sagde jeg evt skulle gentage behandlingen om et par dage igen hvis ikke håret er helt dækket  så sidder med det i håret nu så er spændt på resultatet 

Det er også jeg bruger til udgroninger

Anmeld

9. august 2012

bobbles

så fik jeg farvet håret, men skal lige igennem endnu en behandling så håret bliver helt dækket  men kan ikke helt finde ud af bør jeg også farve øjen brynene eller hvordan? i får lige 2 billeder, for mine bryn er godt nok blevet kraftige nu i farven

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

10. august 2012

NessaXenia

så fik jeg farvet håret, men skal lige igennem endnu en behandling så håret bliver helt dækket  men kan ikke helt finde ud af bør jeg også farve øjen brynene eller hvordan? i får lige 2 billeder, for mine bryn er godt nok blevet kraftige nu i farven

Det ser da fint ud
Ja giv du det en gang til + en omgang hårkur derefter

Du kan købe noget øjnbrynsfarve mm i en æske i matas i netop
Den farve du ønsker, jeg selv bruger lysbrun og tegner dem forsigtigt op med en lidt mørkere blyant..

Et godt tip er at købe en silvershampoo og bruge 1-2 gange om ugen for at vedligeholde det lyse farve da lyst hår trækker gul skær med tiden.. Oftes efter ca en uge.. Det fjerner den blå nuance i silvershampooen og du behøver kun at farve udgroninger fren for hele håret.. fåes også i Matas til 60 kr

Anmeld

10. august 2012

2babygirls

min naturlige farve er mørke brun men har farvet det rødt sidst så der er noget farve der skal trækkes ud  min kæreste sagde lige du kan da bare bruge klorin  det har jeg sku aldrig hørt om og kunne aldrig finde på det

Hvis du har rødt farve i ville jeg VENTE så længe som muligt.
Jeg var knald rød i nogle år og ville så have et mere naturligt look med lyse striber sammen med min kedelige brune.
Hun trak ikke farven ud på det sidste røde, så jeg havde orange og lyserøde striber i det nederste.

Anmeld

10. august 2012

come2

nogen med erfaringer? tænkte jeg ville tage til en frisør og få det gjort da det er første gang, men skal man afblege håret før man så derefter kan farve det den farve man vil have? nogen der ved det?

min erfaring er PIS GUL

Anmeld

10. august 2012

Majbrit P

nogen med erfaringer? tænkte jeg ville tage til en frisør og få det gjort da det er første gang, men skal man afblege håret før man så derefter kan farve det den farve man vil have? nogen der ved det?

Hej.

Du skal bruge b4 color remover, derefter skal du afblege dit hår en enkelt gang. så skal du lade det hvile, og så skulle det meget gerne være blond. Vil du derimod have platin-blond skal den have en afblegning til. 

Er der orange/rødlige undertoner i skal du bruge en blond hårfarve med ,0 ved tallene altså - Komma nul. Det er betydning med at der er aske i farven og derfor kan fjerne det gule skær. Vær velvidene at hvis du gør dette bliver det ikke platin, derfor rådes det at du kun tager en askeblond i hvis du netop går efter den BLONDE farve, og ikke platin.

Held og lykke!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.