Hvilke bind til efter fødslen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. august 2012

AnnaK89

Jeg brugte All Ways natbind med vinger de første dage, men der gik ikke længe før jeg kunne skifte til almindelige tynde bind med vinger

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2012

Pige2009

christina92 skriver:

Hej tøse.

Spørgsmålet er vel hovedsageligt til dem som har født før.

Hvilke bind havde i købt til efter fødslen? Jeg brugte inden graviditeten selv kun tampon og så bind uden vinger om natten. HADER at have bind på, så kunne godt bruge nogle gode anbefalinger og evt. hvis der er nogen jeg skal gå en stor bue udenom ?

På forhånd tak for hjælpen.

Fik fra hospitalet, da almindelige bind ikke kunne klare mine blødninger de første par dage

Anmeld

9. august 2012

Clisolka

christina92 skriver:

Hej tøse.

Hvilke bind havde i købt til efter fødslen? Jeg brugte inden graviditeten selv kun tampon og så bind uden vinger om natten. HADER at have bind på, så kunne godt bruge nogle gode anbefalinger og evt. hvis der er nogen jeg skal gå en stor bue udenom ?

De første par dage brugte jeg de store bleer på hospitalet - og derefter brugte jeg Tenas natbind, de er uundværlige hvis man bløder meget  

Anmeld

9. august 2012

Leneur

Synes godt nok i har været heldige. Jeg storblødte i næsten 8 uger, så havde købt fødselsbind på apoteket.

Anmeld

9. august 2012

HeidiØ

christina92 skriver:

Hej tøse.

Jeg huggede nogle af de der koloenorme "ble"bind på hospitalet efter fødslen, da jeg blødte en del. Derefter bare alm always

Brugte altid tampon.. men af en eller anden grund kan jeg ik bruge det mere efter fødslen

Anmeld

10. august 2012

Lady Marion <3

Mussen2 skriver:

Samme her og risikoen for svamp/ infektion er mindre end ved de små alm bind, bilder jeg mig ind

Det tror jeg du har ret i , syntes de alm bind er blevet så glatte på overfladen så de hverken kan suge eller huden kan ånde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.