Hvilke bind til efter fødslen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.788 visninger
15 svar
0 synes godt om
9. august 2012

christina92

Hej tøse.

Spørgsmålet er vel hovedsageligt til dem som har født før.

Hvilke bind havde i købt til efter fødslen? Jeg brugte inden graviditeten selv kun tampon og så bind uden vinger om natten. HADER at have bind på, så kunne godt bruge nogle gode anbefalinger og evt. hvis der er nogen jeg skal gå en stor bue udenom ?

På forhånd tak for hjælpen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2012

livhemdrup

christina92 skriver:

Hej tøse.

Hvilke bind havde i købt til efter fødslen? Jeg brugte inden graviditeten selv kun tampon og så bind uden vinger om natten. HADER at have bind på, så kunne godt bruge nogle gode anbefalinger og evt. hvis der er nogen jeg skal gå en stor bue udenom ?

Jeg købte blot store natbind dog med vinger da man bløder en del. 

Anmeld

9. august 2012

Troldemommi

Jeg hader også bind så valgte almindelige tynde bind med vinger :-)

Monica

Anmeld

9. august 2012

NNL

Brugte libresse goodnight - de største med vinger jeg kunne opstøve. De suger godt Sundhedsplejersken sagde til mig at tampon var no go!

Anmeld

9. august 2012

Lady Marion <3

Jeg købte et stort tena bind  de er lidt mere behagelige og man føler sig sikker på de kan suge

Anmeld

9. august 2012

samantha1986

christina92 skriver:

Hej tøse.

Jeg brugte også før fødslen tampon. Men da jeg havde født købte jeg de billige tykke bind og så nogen natbind fra lIbresse. Og jeg følte faktisk de var meget gode. Skiftede lidt imellem dem. For jeg oplevede at blive lidt rød nogen steder hvis jeg gik med de samme bind hele tiden. Efter to uger stoppede min blødning og jeg gik over til trusse indlæg. 

Anmeld

9. august 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

alm. bind med vinger

Anmeld

9. august 2012

RiUL

Jeg hader bind

Jeg købte de billigste tykke bløde bind uden vinger, og så skiftede jeg bare ofte. For synes de der libresse natbind med vinger, var så stive at det gjorde ondt forneden 

Anmeld

9. august 2012

Tona

christina92 skriver:

Hej tøse.

De første to dage brugte jeg sådan nogle ting som nærmest var bleer og som vi fik på sygehuset da jeg blødte vældigt meget. Efter de første to dage gik jeg over til natbind og der var jeg gladest for dem fra Always. Efter måske en uge eller sådan noget (husker det ikke helt præsist) gik jeg over til alm. bind, også fra Always.

Senere fandt jeg ud af at bruge genanvendelige bind, hvilket jeg også vil gøre efter denne fødsel. De er meget mere behagelige at have på fordi huden kan ånde og meget blødere og suger ligeså godt. Det er slet ikke så bøvlet. Man skal bare vaske dem i maskine og man behøver ikke at skylle dem op inden (sådan er det i alt fald med dem jeg har)

http://www.babybotsboutique.co.uk/little_gumnut_csp.htm

Anmeld

9. august 2012

Mussen2

Lady Marion <3 skriver:

Jeg købte et stort tena bind  de er lidt mere behagelige og man føler sig sikker på de kan suge

Samme her og risikoen for svamp/ infektion er mindre end ved de små alm bind, bilder jeg mig ind

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.