bioanalytiker

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. september 2012

blomst_a

Kamulla skriver:

helt ok... vi skal igang med at lave et projekt omkring at formidle hvad bioanalytiker uddannelsen går ud på og hvad en bioanalytiker reelt er... vores gruppe laver en hjemmeside.. så det bliver en meget beskrivende hjemmeside fra studerende til dem der eks. overvejer at gå den vej... kan linke når den er færdig.. vi skal ihvertfald fremlægge d. 3. november.. så der er den færdig

mange tak.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2012

Kamulla

Frk.S skriver:

Spændende!
Den side kunne jeg også godt tænke mig at se, når den er færdig hvis jeg må.

Det er da spændende som bioanalytiker - og ikke mindst som underviser at se hvad i får ud af sådan et projekt.

Er det skolen i Kbh. du går på?

ja går på metropol... og det kan du tro

Anmeld

29. september 2012

CaWi

Kamulla skriver:

du skal have en fuld HF og ikke en Hf pakke..

jeg skal læse til bioanalytiker her d. 27 denne mdr..

Jeg overvejer selv at læse til bioanalytiker.
Min svigerinde var på nettet (vist VUC's hjemmeside) og der stod de forskellig fagpakker de havde, og der stod de havde en til dem der ville læse til bioanalytiker.
Så nu er jeg da helt i tvivl

Anmeld

29. september 2012

Kamulla

CAWI skriver:

Jeg overvejer selv at læse til bioanalytiker.
Min svigerinde var på nettet (vist VUC's hjemmeside) og der stod de forskellig fagpakker de havde, og der stod de havde en til dem der ville læse til bioanalytiker.
Så nu er jeg da helt i tvivl

.. må være en ny pakke så  

Anmeld

29. september 2012

CaWi

Kamulla skriver:

.. må være en ny pakke så  

Det tror jeg også, for førhen var der kun med feks laborant og sygeplejeske.
Mon ik bare jeg burde bestille tid hos en studievejleder, så jeg kan blive lidt klogere pådet hele

Anmeld

3. november 2012

blomst_a

Kamulla skriver:

helt ok... vi skal igang med at lave et projekt omkring at formidle hvad bioanalytiker uddannelsen går ud på og hvad en bioanalytiker reelt er... vores gruppe laver en hjemmeside.. så det bliver en meget beskrivende hjemmeside fra studerende til dem der eks. overvejer at gå den vej... kan linke når den er færdig.. vi skal ihvertfald fremlægge d. 3. november.. så der er den færdig

Hejsa...

Håber det gik godt........

Anmeld

4. november 2012

Kamulla

blomst_a skriver:

Hejsa...

Håber det gik godt........

tak... vi skal fremlægge på tirsdag.. men vi er ikke færdige.. mangler stadig materiale fra mine hold kammerater... panikker snart... består vi ikke, kan vi ikke gå til eksamen på fredag... 

Anmeld

4. november 2012

blomst_a

det skal nok går... Håber alt går godt for jer.. cheer up...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.