Svar på sms

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. august 2012

pussekat

Bøllen skriver:

Det syntes jeg jo også. Men er lidt usikker på mig selv indimellem, så blev i tvivl om jeg så er forpåtrængende.

hejsa

du er da ikke  forpåtrængende man kan da godt svar kan bliv  over ikke svar mig det tage 2 min at svar på sms

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2012

Levi&LilysMor

Bøllen skriver:

Ja det jo det for konsulenten vil jo ikke komme for lidt antal.

Men en veninde mente den manglende tilbage melding nok skyldes de ikke kom. Hvor jeg mener at et svar vel er på sin plads

Sådan har jeg det også, for nogle gange skriver folk ikke og så regner man med de ikke kommer, men så dukker de alligevel op? det synes jeg er noget svineri, når man planlægger efter antallet...

Anmeld

9. august 2012

bøllen

pussekat skriver:

hejsa

du er da ikke  forpåtrængende man kan da godt svar kan bliv  over ikke svar mig det tage 2 min at svar på sms

Kan heller ikke se en undskylding for ikke at svare. Men oplever det desværre tit

Anmeld

9. august 2012

bøllen

LevisMor skriver:

Sådan har jeg det også, for nogle gange skriver folk ikke og så regner man med de ikke kommer, men så dukker de alligevel op? det synes jeg er noget svineri, når man planlægger efter antallet...

Sådan er nogle af vores familie medlemer til fødselsdag så trælst.

Og man svare sjældent på besked. Så bliver da helti tvivl om jeg forlanger for meget. ( er lidt usikker på mig selv p.t ) 

Anmeld

9. august 2012

TeamRocket

Når jeg ikke svare er det et nej, og en skjult hentydning om at jeg ikke gider inviteres igen om en måned til alt muligt mærkeligt;-) får konstant invitationer til tøj møder, creme og parfume party, dildo party og tupperware party- og jeg gider det ikke:-) men altså hvis ikke du har inviteret dem 40 gange på 3 uger så synes jeg da nok de kunne svare dig. Personligt- gider jeg ikke melde tilbage mere, jeg har sagt ofte jeg ikke gider den slags :-P

Anmeld

9. august 2012

bøllen

TeamRocket skriver:

Når jeg ikke svare er det et nej, og en skjult hentydning om at jeg ikke gider inviteres igen om en måned til alt muligt mærkeligt;-) får konstant invitationer til tøj møder, creme og parfume party, dildo party og tupperware party- og jeg gider det ikke:-) men altså hvis ikke du har inviteret dem 40 gange på 3 uger så synes jeg da nok de kunne svare dig. Personligt- gider jeg ikke melde tilbage mere, jeg har sagt ofte jeg ikke gider den slags :-P

Det er første gang jeg har inviteret, så syntes nu godt man kan svare.

Har du prøvet, at sige du ikke er interesseret i den slags ??

For kan da godt forstå, hvis du vælter i tilbud.

Men har aldrig holdt sådan en demo før

Anmeld

9. august 2012

bøllen

TeamRocket skriver:

Og dem der bl.a er inviteret er min mødregruppe, hvor vi netop har snakket om at vi skulle holde sådan en demo. Det blev bare ikke til noget. 

Anmeld

9. august 2012

Levi&LilysMor

Bøllen skriver:

Sådan er nogle af vores familie medlemer til fødselsdag så trælst.

Og man svare sjældent på besked. Så bliver da helti tvivl om jeg forlanger for meget. ( er lidt usikker på mig selv p.t ) 

Nej jeg synes ikke du forlanger for meget 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.