Svar på sms

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

748 visninger
17 svar
0 synes godt om
9. august 2012

bøllen

Skal lige høre jer kloge kvinder, da jeg er lidt blank

Skal holde tupperware demo tirsdag.

Sendte en SMS rundt start juli ( pga ferie ) og en reminder her start ugen. Men kun 3 ud af 10 har skrevet tilbage

Er det alm man ikke svarer, hvis man ikke kommer. Svare nemlig selv tilbage og takker nej.

Sidder og bliver i tvivl om alle har modtaget den, da den er sendt fælles. Men burde jo ikke have betydning.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2012

bøllen

Ok 20 visninger og INGEN som vil svare 

Anmeld

9. august 2012

anynom

Hvad med at skrive igen? Er det nogen du kender eller ?

Anmeld

9. august 2012

Levi&LilysMor

Bøllen skriver:

Skal lige høre jer kloge kvinder, da jeg er lidt blank

Skal holde tupperware demo tirsdag.

Sendte en SMS rundt start juli ( pga ferie ) og en reminder her start ugen. Men kun 3 ud af 10 har skrevet tilbage

Er det alm man ikke svarer, hvis man ikke kommer. Svare nemlig selv tilbage og takker nej.

Sidder og bliver i tvivl om alle har modtaget den, da den er sendt fælles. Men burde jo ikke have betydning.

Send igen eller ring til dem som ikke svare, for jo man skal svare ja eller nej 

Anmeld

9. august 2012

bøllen

JulieWH skriver:

Hvad med at skrive igen? Er det nogen du kender eller ?

Ja kender dem alle ... Overvejede at sende igen, men en veninde skrev det manglede svar nok var fordi de ikke kom.

Men syntes selv, at man vel svare ja / nej til eninvitation.

Men om jeg er helt galt på den ved jeg ikke

Anmeld

9. august 2012

anynom

Bøllen skriver:

Ja kender dem alle ... Overvejede at sende igen, men en veninde skrev det manglede svar nok var fordi de ikke kom.

Hvis du kender dem, så skriv og ryk for et svar - det synes jeg godt du kan tillade dig. Det var straks noget andet hvis det var komplet fremmede.
Det kan jo være begge dele. Enten kommer de eller så kommer de ikke og de går nok ud fra at du ved hvad deres manglende svar betyder.

Anmeld

9. august 2012

bøllen

LevisMor skriver:

Send igen eller ring til dem som ikke svare, for jo man skal svare ja eller nej 

Ja det jo det for konsulenten vil jo ikke komme for lidt antal.

Men en veninde mente den manglende tilbage melding nok skyldes de ikke kom. Hvor jeg mener at et svar vel er på sin plads

Anmeld

9. august 2012

pussekat

Bøllen skriver:

hejsa

jeg vil nok sende en sms igen eller ring til dem  man kan da godt svar om man kom eller ikke kom

Anmeld

9. august 2012

bøllen

JulieWH skriver:

Hvis du kender dem, så skriv og ryk for et svar - det synes jeg godt du kan tillade dig. Det var straks noget andet hvis det var komplet fremmede.
Det kan jo være begge dele. Enten kommer de eller så kommer de ikke og de går nok ud fra at du ved hvad deres manglende svar betyder.

Tak for svar .. Må prøve og rykke for svar igen. Ville heller ikke virke påtrængenheden men skal jo vide om der kommer nogle, da konsulen jo ellers ikke vil komme

Anmeld

9. august 2012

bøllen

pussekat skriver:

hejsa

jeg vil nok sende en sms igen eller ring til dem  man kan da godt svar om man kom eller ikke kom

Det syntes jeg jo også. Men er lidt usikker på mig selv indimellem, så blev i tvivl om jeg så er forpåtrængende.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.