Var det forkert at fortælle....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. maj 2009

Tro på dig selv.

Eva skriver:

Tillykke med det kommende bryllup...
Ved ikke om det var forkert at skrive det til svigermor..intet er vel rigtigt eller forkert. Men jeg havde ikke gjort det...jeg ville være nervøs for at min svigermor skulle blive ked og nervøs over at de måske ikke giver eller kn give en lige så stor gave..at hun ville føle det blev en konkurrence over hvem der giver mest. Tror nu heller ikke jeg ville have skrevet og ringet til alle andre....jeg ville glædes over jeg fik gaven, men ikke have brhov for at reklamere med det....
Men man skal jo gøre som man synes.
Knus Eva.

Jeg ville dele glæden ikke reklamere... tror du misforstå det hele en smule.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2009

Honningblomst

Susanne27 skriver:

Jeg ville dele glæden ikke reklamere... tror du misforstå det hele en smule.

Det er sådan jeg ser det og kan godt forstå hvis din svigermor føler det som om hun skal overgå eller give noget på samme plan...i bund og grund er det vel ligegyldigt hvad man får...så nej, jeg ser det bare anderledes end dig og du spurgte om meninger..
knus Eva..

Anmeld

13. maj 2009

Tro på dig selv.

Eva skriver:

Det er sådan jeg ser det og kan godt forstå hvis din svigermor føler det som om hun skal overgå eller give noget på samme plan...i bund og grund er det vel ligegyldigt hvad man får...så nej, jeg ser det bare anderledes end dig og du spurgte om meninger..
knus Eva..

Nu har jeg hverken ringet eller skrevet til alle. Jeg fortalte min rigtigt gode veninde det, min bror, og så min svigermor... Jeg har intet behov for at reklamere, og det indlæg lyder for mig som om, at du ikke mener, at jeg har glædet mig over gaven, men istedfor, havde mere behov for at reklamere... Det var glæden jeg ville dele, og ikke spor andet...

Men ja din holdning er din.... vil bare gerne, du ikke misforstår, hvorfor jeg fortalte min svigermor det....

Men tak for dine svar

Susanne.

Anmeld

13. maj 2009

Tro på dig selv.

Susanne27 skriver:

Hej...

Jeg skal giftes her den 11 juli.... Så skønt... og glæder mig så meget....

Når idag ringede min far så.... og fortalte mig, at vores bryllups gave fra ham og hans kone, var at de ville betale musikken..... Jeg blev vildt glad, og sikken en flot gave at få, for gud det det dyrt sådan noget..... Vi havde bestemt, at det ville vi spare væk, da vi ikke er millionær endnu........

Når men det korte af det lange var så, at jeg så skrev en sms til min svigermor, og fortalte hende det, og andre ringede jeg til, at glæde naturligvis... Men men, det var lidt som om min svigermor blev lidt støt over det, og skrev ikke det store til det.... VAR DET FORKERT AF MIG OG SKrive OG FORTÆLLE, GJORDE JEG HENDE MUND KED AF DET????? Ville bare dele min glæden med hende...

Min far er en mand, der aldrig giver noget som sådan, og vi har aldrig fået sådan i hovede og ende, så jeg blev sku bare så glad... Jeg synes jo, det så stort, selvom det måske for andre er en lille ting.....

Susanne.

Tak for alle jeres svar....

Susanne......

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.