5 måneder og vil kun vugges i søvn..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. august 2012

Bellas Mor

LykkeB skriver:

øDet har vi bare prøvet masser af gange  Men vi må blive ved, han skal lære det!! 

Der er ikke andet for, desværre. Jeg snakkede med vores sundhedsplejske, og hun sagde at man skal MINDST sætte 2-3 uger af, nogle gange længere tid.

Isabella fik, istedet for en sutteklud, en af mine nattrøjer - den hjalp hende SÅ meget. Derudover fik hun sin sut.

Hvis det bliver helt slemt, så kan de små beroliges med lunt mælk.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2012

Mor til Ella

Bellas Mor skriver:

Hejsa

Vi har stået med samme "problem". Selvom det var super hyggeligt, at vores datter faldte i søvn ved os - så var det en anelse problematisk når vi havde gæster eller andet som gjorde at vi ikke altid lige havde tid, til at sidde med hende i så lang tid.

Vi besluttede os for at putte hende i hendes seng, holde hende i hånden mellem tremmerne, og være helt stille. Første nat gik der ca. 20 min før hun faldt i søvn, og hun sov hele natten! Derefter kørte det bare

Jeg tror det betyder rigtig meget, at de bliver puttet i sengen - og ikke falder i søvn i din/jeres arme, og derefter bliver lagt fra sig.

Første gang du gjorde det, var han da også mindre hysterisk, iver at du ikke tog ham op????

Anmeld

10. august 2012

Bellas Mor

Mor til Ella skriver:

Første gang du gjorde det, var han da også mindre hysterisk, iver at du ikke tog ham op????

Hun var selvfølgelig ked af at blive lagt i sengen, men efter 2 min., faldt hun til ro. Mens hun pylrede, nynnede jeg lidt for hende og måske nussede hendes øjenbryn (virker HVER gang)

Nu er hun 3½ år og hvis hun ikke lige vil sove, når hun bliver puttet, så virker den stadig

Anmeld

10. august 2012

SanneL

Jeg opgav at "vænne min søn fra" vuggeriet, da det så åbenlyst gav ham tryghed (præmatur).
Jeg købte i stedet BRIO BEDROCKERS! Kan ikke anbefales nok! 
Han er nu 13 mdr, og falder i søvn selv

Anmeld

10. august 2012

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.
Min søn har altid skulle vugges i søvn, derfor købte vi en slynge vugge, da vi bor på 1. sal og ikke har muligheden for at køre med barnevognen hele tiden. Slynge vuggen gav min søn den ro han ikke kunne finde selv.

da han blev ti mdr startede han i dagpleje og selvom han blev vugge i søvn havde dagpleje mor ingen problemer overhovedet! Faktisk sover han længere til middag hos dagplejen end hjemme og han græde slet ikke når han bliver puttet.

Herhjemme bliver han puttet i klapvognen som vi triller med stadig, da vi ikke kan få ham til at sove uden, men det synes jeg er ok.

Men jeg vil klart anbefale dig slynge vuggen og så er jeg af den overbevisning at det altså ikke er en skidt ting at vugge sit barn i søvn hvis det er hvad barnet har brug for, har trods alt ikke mødt nogen på 16 år som ikke kan falde i søvn uden at blive vugge

Anmeld

10. august 2012

LykkeB

Fru Skovrup skriver:

Min søn har altid skulle vugges i søvn, derfor købte vi en slynge vugge, da vi bor på 1. sal og ikke har muligheden for at køre med barnevognen hele tiden. Slynge vuggen gav min søn den ro han ikke kunne finde selv.

da han blev ti mdr startede han i dagpleje og selvom han blev vugge i søvn havde dagpleje mor ingen problemer overhovedet! Faktisk sover han længere til middag hos dagplejen end hjemme og han græde slet ikke når han bliver puttet.

Herhjemme bliver han puttet i klapvognen som vi triller med stadig, da vi ikke kan få ham til at sove uden, men det synes jeg er ok.

Men jeg vil klart anbefale dig slynge vuggen og så er jeg af den overbevisning at det altså ikke er en skidt ting at vugge sit barn i søvn hvis det er hvad barnet har brug for, har trods alt ikke mødt nogen på 16 år som ikke kan falde i søvn uden at blive vugge

Hehe, nej det kan du have ret i!

Jeg har som sådan heller ikke noget imod at gå ture med barnevognen om dagen. Men problemet er at hvis jeg vugger ham i barnevognen om dagen, falder han i søvn med det samme, når han så skal sove om aftenen, er det i hans seng og den kan ikke vugges og så kan han slet ikke finde ud af det og ender altid med at blive overtræt og ikke kunne falde i søvn, før 4 timer efter at vi puttede ham.. 

Anmeld

10. august 2012

LykkeB

SanneL skriver:

Jeg opgav at "vænne min søn fra" vuggeriet, da det så åbenlyst gav ham tryghed (præmatur).
Jeg købte i stedet BRIO BEDROCKERS! Kan ikke anbefales nok! 
Han er nu 13 mdr, og falder i søvn selv

Jeg prøver lidt endnu. Men hvis det ikke går, vil jeg da lige tjekke den seng ud 

Anmeld

10. august 2012

LykkeB

LykkeB skriver:

Jeg prøver lidt endnu. Men hvis det ikke går, vil jeg da lige tjekke den seng ud 

Arrh, har lige set det ikke er en seng, men sådan nogle til benene, det var da smart!! det kunne godt være at man skulle invistere i dem 

Anmeld

10. august 2012

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.
LykkeB skriver:

Hehe, nej det kan du have ret i!

Jeg har som sådan heller ikke noget imod at gå ture med barnevognen om dagen. Men problemet er at hvis jeg vugger ham i barnevognen om dagen, falder han i søvn med det samme, når han så skal sove om aftenen, er det i hans seng og den kan ikke vugges og så kan han slet ikke finde ud af det og ender altid med at blive overtræt og ikke kunne falde i søvn, før 4 timer efter at vi puttede ham.. 

Vil kun kunne anbefale slynge vuggen

Anmeld

10. august 2012

LykkeB

Fru Skovrup skriver:

Vil kun kunne anbefale slynge vuggen

Vi har desværre bare ikke nogle steder, hvor vi kan hænge sådan en op 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.