flytte hver for sig, men stadig være sammen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. august 2012

Anonym trådstarter

UnderCover35 skriver:

Nej det var egentligt ikke blevet voldsomt meget bedre selvom jeg flyttede tilbage til vores fælles lejlighed men jeg synes jeg burde den gang...

Det skal dog siges at de problemer vi havde dengang var nogle man ikke kunne løse ved kun at flytte fysisk fra hinanden men der skulle ha været noget terapi til, hvis det overhovedet skulle ha haft en chance for at blive bedre - det vidste vi nok bare ikke dengang.

Jeg kender dog til mennesker der i mange år har levet med, at have hver deres bolig hvor det er det der skal til for at de er gode sammen.
Man kan jo godt elske hinanden over alt på jorden uden at kunne være i stand til at have et reelt samliv som i at bo under samme tag. 

Man skal jo heldigvis ikke bo sammen for at være rigtige kærester/ægtefolk/en familie og hvad resten af verden synes om lige jeres valg og metode er i sidste ende fuldstændigt ligemeget hvis det fungerer for jer 

Tror også, at hvis vi skal flytte sammen igen, så skal der en 3. person ind over, men lige nu er penge ikke til det, før han minimum har 25 timer i ugen, for han det, så skal vi bare i gang med det samme, synes vi skylder alle det og tror det er godt for alle forhold, at lige komme forbi en parterapeut en gang.

Det jo det, nogen lever bedst på en måde og andre på en anden, vi har bare brug for at lære at leve igen, så at sige

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2012

UnderCover37

Anonym skriver:

Tror også, at hvis vi skal flytte sammen igen, så skal der en 3. person ind over, men lige nu er penge ikke til det, før han minimum har 25 timer i ugen, for han det, så skal vi bare i gang med det samme, synes vi skylder alle det og tror det er godt for alle forhold, at lige komme forbi en parterapeut en gang.

Det jo det, nogen lever bedst på en måde og andre på en anden, vi har bare brug for at lære at leve igen, så at sige

Jeg synes de ting du fortæller uden at gå i detajer afslører at det er gennemtænkt/talt og at I har god forståelse for hvorfor I vælger at gøre som I gør og det har jeg stor respekt for og så er det som jeg sagde før helt og aldeles ligegyldigt hvad resten af verden mener om jeres løsning!

Anmeld

9. august 2012

Troldemommi

Anonym skriver:

Tror bare du skal være glad for, at du ikke har været det igennem vi har så respekt synes jeg ikke du udviser med dit svar, så ville 100 gange heller have været det foruden. Spurgte efter erfaring, ikke meninger, havde det været personlige meninger, havde det ikke været ano, for så skulle der ikke så meget forklaring til, omkring den situation jeg/vi er i. Overvej lige om det er et smart sted, at smide sådan et svar.

Tak for du undlader at skrive mere i den her tråd, da du tydeligvis ikke har erfaring, hverken med det på tankeplan eller fysisk plan.

UPS det må du sgu undskylde, du har ret jeg kom med min mening og ikke andet, og jeg har heller ingen erfaring på området, håber det er ok jeg skriver igen selvom du har frabedt dig det, men syntes lige jeg skylder dig en undskyldning.

Monica

Anmeld

9. august 2012

Marts<3

Vi står også i en situtation om vi skal flytte fra hinanden, også forblive kærester? 

Det er så crazy et dilemma jeg har omkring det. Økonomisk, hvad vil min familie sige, blir jeg så alene mor. Ja, der er mange tanker omkring det. 

Men hvis det er vores "eneste" udvej, så er det måske sådan det skal være. Men det er jo ikke sådan jeg forestillede mig man var en familie:-( 

Då kr der alt til dine tanker.. 

Anmeld

9. august 2012

Anonym trådstarter

UnderCover35 skriver:

Jeg synes de ting du fortæller uden at gå i detajer afslører at det er gennemtænkt/talt og at I har god forståelse for hvorfor I vælger at gøre som I gør og det har jeg stor respekt for og så er det som jeg sagde før helt og aldeles ligegyldigt hvad resten af verden mener om jeres løsning!

Tak, ja prøver at holde detaljerne lidt væk, indtil det hele er fastlagt, selvom det jo nærmest er på plads, skal bare have det endelige ok fra banken.

Anmeld

9. august 2012

Anonym trådstarter

Monica P skriver:

UPS det må du sgu undskylde, du har ret jeg kom med min mening og ikke andet, og jeg har heller ingen erfaring på området, håber det er ok jeg skriver igen selvom du har frabedt dig det, men syntes lige jeg skylder dig en undskyldning.

Monica

Helt i orden, det er også bare hårdt og vi frygter folks reaktion bliver noget ala dine (og tidligere) mine tanker, tror jeg overreagerende lidt også, undskyld

Anmeld

9. august 2012

Anonym trådstarter

Marts<3 skriver:

Vi står også i en situtation om vi skal flytte fra hinanden, også forblive kærester? 

Det er så crazy et dilemma jeg har omkring det. Økonomisk, hvad vil min familie sige, blir jeg så alene mor. Ja, der er mange tanker omkring det. 

Men hvis det er vores "eneste" udvej, så er det måske sådan det skal være. Men det er jo ikke sådan jeg forestillede mig man var en familie:-( 

Då kr der alt til dine tanker.. 

Må jeg skrive privat til dig?

Anmeld

9. august 2012

Marts<3

Anonym skriver:

Må jeg skrive privat til dig?

Det er du meget velkommen til;-)

Anmeld

9. august 2012

Ina33

Anonym skriver:

Tror bare du skal være glad for, at du ikke har været det igennem vi har så respekt synes jeg ikke du udviser med dit svar, så ville 100 gange heller have været det foruden. Spurgte efter erfaring, ikke meninger, havde det været personlige meninger, havde det ikke været ano, for så skulle der ikke så meget forklaring til, omkring den situation jeg/vi er i. Overvej lige om det er et smart sted, at smide sådan et svar.

Tak for du undlader at skrive mere i den her tråd, da du tydeligvis ikke har erfaring, hverken med det på tankeplan eller fysisk plan.

Anmeld

9. august 2012

Ina33

Du er velkonmmen til at skrive en pb til mig.

Min kæreste og jeg (med barn sammen), lever nu på 8. år sammen uden at bo sammen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.