flytte hver for sig, men stadig være sammen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24.316 visninger
44 svar
1 synes godt om
8. august 2012

Anonym trådstarter

Hej i skønne kvinder.

Her nogen af jer erfaring med det, at flytte fra hinanden, men stadig være sammen? Hvordan gik det? Flyttede i sammen igen senere eller gik i helt fra hinanden? Ja, fortæl. Kan desværre ikke tillade ano svar, men vil gerne skrive over privaten, hvis i/du er mere for det, bare lige giv besked.

Jeg har personlig altid tænkt, at når man flytter fra hinanden, så er forholdet bare færdig, altså ingen vej tilbage derfra, men i dag er det bare den sidste løsning, vi har været en masse igennem og mistet hinanden og lidt af os selv undervejs, så nu har vi brug for plads, ro og frihed til os selv. Vi kalder det, at finde hinanden og os selv igen

Vi fandt sammen unge, flyttede sammen nærmest med det samme, fik barn imens vi stadig var unge og "dumme" og er vel til dels vokset fra hinanden eller i hvert fald os selv. Jeg har brug for at finde mig igen, elske mig igen og leve mit liv, hvor der både skal være plads til venner/veninder og kæresten.

Hvis nogen, af forunderlige grunde kan gætte hvem jeg er, så skriv lige til min pb, ikke her i tråden (eller andre tråde) eller på fb. Tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2012

M&N

Har ingen erfaring på det område, men opper den da lige for dig og håber du får svar på det du vil vide.

Anmeld

8. august 2012

Anonym trådstarter

BabyWish2012 <3 skriver:

Har ingen erfaring på det område, men opper den da lige for dig og håber du får svar på det du vil vide.

Mange tak

Anmeld

8. august 2012

MortilElias2010

Kan huske jeg gik i samme tanker tidligere på året, men jeg/vi gennemførte det ikke og blev boende sammen. Men der var bestemt et tidspunkt hvor jeg bare tænkte på hcordan det ville være for os om vi flyttede fra hinanden uden at 'gå' fra hinanden. Så har ingen personlige erfaringer udover tanken der strøg igennem vores liv på et tidspunkt. Vi tog snakken men det blev ved det. Tror ikke min mand var nær så opsat på det som jeg var en overgang. 

Anmeld

9. august 2012

morbibi

Anonym skriver:

Hej i skønne kvinder.

Her nogen af jer erfaring med det, at flytte fra hinanden, men stadig være sammen? Hvordan gik det? Flyttede i sammen igen senere eller gik i helt fra hinanden? Ja, fortæl. Kan desværre ikke tillade ano svar, men vil gerne skrive over privaten, hvis i/du er mere for det, bare lige giv besked.

Jeg har personlig altid tænkt, at når man flytter fra hinanden, så er forholdet bare færdig, altså ingen vej tilbage derfra, men i dag er det bare den sidste løsning, vi har været en masse igennem og mistet hinanden og lidt af os selv undervejs, så nu har vi brug for plads, ro og frihed til os selv. Vi kalder det, at finde hinanden og os selv igen

Vi fandt sammen unge, flyttede sammen nærmest med det samme, fik barn imens vi stadig var unge og "dumme" og er vel til dels vokset fra hinanden eller i hvert fald os selv. Jeg har brug for at finde mig igen, elske mig igen og leve mit liv, hvor der både skal være plads til venner/veninder og kæresten.

Hvis nogen, af forunderlige grunde kan gætte hvem jeg er, så skriv lige til min pb, ikke her i tråden (eller andre tråde) eller på fb. Tak

Hej
Jeg har erfaring med, at kæresten flytter og det var det bedste for alle parter
det var svært at forholde sig til i starten, at man stadig var kærester, men det gik

Anmeld

9. august 2012

Mumto3

Efter at have været kærester i et par år og boet sammen, flyttede vi hver til sidst men var stadig kærester. I år kan Vi holde 10 års bryllupsdag og har boet sammen de sidste 12 år. Jeg kan ikke huske hvor længe vi boede hver for sig, da det jo er en del år siden det skete.

Anmeld

9. august 2012

UnderCover37

Min ex (ja desværre i forhold til det du vil vide) og jeg flyttede fra hinanden da vi havde været sammen i ca 5½ år og boet sammen i 4, for der var virkeligt ikke meget godt i, at bo sammen for vores vedkommene.

Hans holdning dengang var også at enten blev man sammen ellers var det slut - men da jeg flyttede ombestemte han sig dengang og vi forblev kærester og var det de lnapt to år jeg boede i min egen lejlighed - jeg flyttede så tilbage efter 2 års tid og vi forblev sammen i omkring 3½ år mere inden det var endeligt slut.

Vi var ikke gode for hinanden og var ikke gode som kærester (heldigvis uden børn) og er i dag de bedste venner istedet!

Jeg er nu lykkeligt gift med en ny mand og i dette forhold har der heldigvis slet ikke været den slags problemer med samlivet som der var i mit tidl forhold.

Jeg vil med min egen historie ikke fortælle dig, at det er en dødssejler at flytte fra hinanden for at få det til at fungere, SLET IKKE - da jeg har stor respekt for at at et par faktisk kan se, at det måske er det der skal til for at man (for)bliver gode sammen.

Held og lykke! 

Anmeld

9. august 2012

Troldemommi

Min mening er hvis man bor sammen og flytter hver til sit, så er forholdet ligesom slut, hvis man ikke kan klare de hårde tiden sammen nu hvorfor skulle det så blive anderledes i fremtiden.

Så må man bare indse at man har været sammen med en som ikke var den rigtige.

Monica

Anmeld

9. august 2012

MarieMor

Har heller ikke nogen erfaring på dette område selv , men vil da lige give min mening til kende også ..

Hvis i begge to er der hvor i følerdet bare går ned ad bakke så længe i bor under samme tag , synes jeg da helt klart at i skal give det en chance så længe i begge er indstillet på at det er rigtige for jer !!! Hvis i har brug for lidt tid hver for sig , både til at finde jer selv , men også finde gnisten igen så prøv det da ..

Vi har altid i vores forhold været rigtig gode til at give plads til hinanden og lov til at ses med venner/veninder både i hverdage og weekend og kan mærke at det at man kommer ud og oplev. Noget hver for sig engang imellem både giver mere at snakke om sammen , men man oplever også det at savne hinanden på en anden måde end mår man bare er på job .. 

Så mit bedste råd er at give plads til hinanden og lytte til hvad der er rigtigst for JER både som par , men også som to individer 

Anmeld

9. august 2012

Anonym trådstarter

MortilElias2010 skriver:

Kan huske jeg gik i samme tanker tidligere på året, men jeg/vi gennemførte det ikke og blev boende sammen. Men der var bestemt et tidspunkt hvor jeg bare tænkte på hcordan det ville være for os om vi flyttede fra hinanden uden at 'gå' fra hinanden. Så har ingen personlige erfaringer udover tanken der strøg igennem vores liv på et tidspunkt. Vi tog snakken men det blev ved det. Tror ikke min mand var nær så opsat på det som jeg var en overgang. 

Jeg/vi (kæresten var med) har allerede fundet lejligheden og venter på svar fra banken, så det bliver en realitet, til gengæld ligger lejlighederne 100 meter fra hinanden, men det bliver hver vores og vi kan vælge ikke at ses, hvis vi ikke lige har lyst.

Så må man se hver der videre skal ske.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.