Udrensning/Detox - Væk med topmaven/oppustet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. august 2012

mor2100kbh

Dinna88 skriver:

Det vil jeg da ikke hvis du er oppustet?

Går på toilettet hver dag så tror da det er fint nok.

Og det var også mere bare en betegelse for at forklare. Er ikke direkte oppustet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2012

Dinna88

enligmorkbh skriver:

Går på toilettet hver dag så tror da det er fint nok.

Og det var også mere bare en betegelse for at forklare. Er ikke direkte oppustet

Det behøver ikke være en indikator - det gør jeg også, men min mave er ret så sur mig på

Nå okay - det kunne jeg jo absolut ikke vide

Anmeld

8. august 2012

mor2100kbh

Miss Flowerpower skriver:

Hvilken effekt er det helt præcis du vil opnå??

Jeg vil have en fladere mave.

Ved godt der skal mere til, men tænkte det kunne være der fandtes nogle piller eller en let og hurtig kur der lige kunne sparke det igang

Anmeld

8. august 2012

mor2100kbh

Dinna88 skriver:

Det behøver ikke være en indikator - det gør jeg også, men min mave er ret så sur mig på

Nå okay - det kunne jeg jo absolut ikke vide

nej selvfølgelig ikke

Anmeld

8. august 2012

mor2100kbh

Jeg tror faktisk ikke at en udrensningskur vil hjælpe dig, det er jo kun kortvarigt. Hvis du er oppustet kan der som regel være tegn på at du spiser noget du ikke kan tåle eller som din mave reagerer mod. Jeg arbejder til dagligt i et mavetarmteam og kender selv til et med at være oppustet og nogle gange få ondt.

Skulle nok ikke have skrevet oppustet så.

Render rundt med lille "gravid" topmave som jeg gerne ville af med

Anmeld

8. august 2012

XXSS

Skulle nok ikke have skrevet oppustet så.

Render rundt med lille "gravid" topmave som jeg gerne ville af med

Ok det er jo en helt anden snak, for der er nemlig forskel. Jamen hvis jeg var dig ville jeg måske overveje en tarmskyldning og så spis noget sund kost. Der er ingen mirakelkurer, så skal du da kører på med nupo i en uge og så opstarte motionen og kosten derefter  Ps den maskine de har i et fitness center hvor du træner mave er faktisk ret effekt mod dit lille problem du vil allerede efter et par uger kunne mærke forskel...

Anmeld

8. august 2012

mor2100kbh

Ok det er jo en helt anden snak, for der er nemlig forskel. Jamen hvis jeg var dig ville jeg måske overveje en tarmskyldning og så spis noget sund kost. Der er ingen mirakelkurer, så skal du da kører på med nupo i en uge og så opstarte motionen og kosten derefter  Ps den maskine de har i et fitness center hvor du træner mave er faktisk ret effekt mod dit lille problem du vil allerede efter et par uger kunne mærke forskel...

Ville gerne have noget lidt hurtigere

Har ikke rigtig mulighed for at gå i et center og jeg spiser nogenlunde sundt i forvejen

Anmeld

8. august 2012

XXSS

enligmorkbh skriver:

Ville gerne have noget lidt hurtigere

Har ikke rigtig mulighed for at gå i et center og jeg spiser nogenlunde sundt i forvejen

Så skal du jo tage en 6 dages nupo kur og så tag nogle mavebøjning, så skal den nok forsvinde lidt.. Du skal jo bare holde det efterfølgende.

Anmeld

8. august 2012

mor2100kbh

Så skal du jo tage en 6 dages nupo kur og så tag nogle mavebøjning, så skal den nok forsvinde lidt.. Du skal jo bare holde det efterfølgende.

ok tak

Anmeld

9. august 2012

Miss-86

enligmorkbh skriver:

Umiddelbart så vil jeg mene at mit tarmsystem fungerer fint nok 

husk er mod forstoppelse og ikke oppustethed. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.