Er det SA eller kan der stadig være liv?!?!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. august 2012

Ciss

!

Sålænge det kun er lidt blod, som er kommet ud, så er der håp. Hvis der ikke var håp ville de slet ikke have spildt penge på en scanning til.

Hvor er det dejligt, at du har graviditettegn og ikke har blødt mere!

Jeg håber, du skriver en update, når du har været til scanningen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2012

H+S Skjolgborg.

jeg tro på alt er som det skal være som du skriver bløde du også lidt med den første jeg har haft mange graviditer og miste mange gang og blød med de 3 børn jeg har den dag i dag.

Så tro du kan tag det helt rolig tro på den lille eller de 2 er der ind.

Man er for det meste ikke spor i trivl hvis man har har en sa eller haft.

jeg bløde meget med dem over 7+0 henne.De andre som en alm mens og en gang meget lidt men så på 2 dagen kom en lidt stor klump ud også få timer efter bløde jeg slet ikke. så meget forskeligt om man bløde meget eller lidt men man er sjælden i trivl medmindre man ikke er ret langt henne f.eks 3+? til 6+0 henne.

Hvor langt er du henne nu da???

xxx finger og tro på alt er ok.

Mvh Henriette og som ikke kan sove.

Anmeld

20. august 2012

Anonym trådstarter

H+S Skjolgborg. skriver:

jeg tro på alt er som det skal være som du skriver bløde du også lidt med den første jeg har haft mange graviditer og miste mange gang og blød med de 3 børn jeg har den dag i dag.

Så tro du kan tag det helt rolig tro på den lille eller de 2 er der ind.

Man er for det meste ikke spor i trivl hvis man har har en sa eller haft.

jeg bløde meget med dem over 7+0 henne.De andre som en alm mens og en gang meget lidt men så på 2 dagen kom en lidt stor klump ud også få timer efter bløde jeg slet ikke. så meget forskeligt om man bløde meget eller lidt men man er sjælden i trivl medmindre man ikke er ret langt henne f.eks 3+? til 6+0 henne.

Hvor langt er du henne nu da???

xxx finger og tro på alt er ok.

Mvh Henriette og som ikke kan sove.

Jeg er i dag 6+4. 

Jeg har set et lille fint hjerte blinke men en blyp der er meget lille så hende der scannede mig syntes det var helt fantastisk at dette kunne lade sig gøre. 

De målte blyp til 1,7 mm. 

Jeg skal til scanning igen den 5 hvor er jeg knap 9 uger henne den dag. 

Anmeld

20. august 2012

Karo

Anonym skriver:

Jeg er i dag 6+4. 

Jeg har set et lille fint hjerte blinke men en blyp der er meget lille så hende der scannede mig syntes det var helt fantastisk at dette kunne lade sig gøre. 

Sikken dejlig update

Anmeld

20. august 2012

Camillos

Anonym skriver:

Jeg er i dag 6+4. 

stort tillykke.. og godt blødningen ikke betød noget negatvt..

Anmeld

20. august 2012

marius' mor

Anonym skriver:

I morgen går jeg ind i uge 5+0.

Men jeg startede med at plet bløde da jeg tørrede mig i nat efter at have været på wc omkring kl 05.00 og blødte så igen efter en tur på wc omkring 10-10.30. 

Efterfølgende har der ikke været noget. 

Jeg var ved den sidste blødning allerede på sygehuset og oplyst dem selvfølgelig om det. Jeg kom til scanning og hun mente at der kunne ligge blod oven på (desværre fik jeg ikke det billede) , kun det som er vedhæftet som er zoomet ind på deres maskine. 

Men nu skal jeg gå i en hel uge med uvished og vente på at se om hjertet slår. 

Jeg blødte også af og til da jeg ventede vores første barn men det er 2 år siden så det kan jeg ikke huske mere

Udover blødningerne har jeg haft menstruations lignede smerter.

Lig nu prøver jeg på at finde et lille strå at holde fast i der siger at babyen stadig er i live og har det godt.

Hvad siger i piger? 

Jeg havde 2 blodansamlinger forholdsvis i bunden og i toppen af livmoderen, hvilket både resulterede i styrtblodning og plet blodning i 3 måneder, det krævede meget hvile og ro, men faren af nu drevet over og vi venter en lille pige indenfor de næste 4 uger.. Sa der kan sagtens være liv.. 

Anmeld

20. august 2012

H+S Skjolgborg.

super af læse.

Mega tillykke.

Mvh og

Henriette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.