Er det SA eller kan der stadig være liv?!?!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.853 visninger
16 svar
0 synes godt om
8. august 2012

Anonym trådstarter

I morgen går jeg ind i uge 5+0.

Men jeg startede med at plet bløde da jeg tørrede mig i nat efter at have været på wc omkring kl 05.00 og blødte så igen efter en tur på wc omkring 10-10.30. 

Efterfølgende har der ikke været noget. 

Jeg var ved den sidste blødning allerede på sygehuset og oplyst dem selvfølgelig om det. Jeg kom til scanning og hun mente at der kunne ligge blod oven på (desværre fik jeg ikke det billede) , kun det som er vedhæftet som er zoomet ind på deres maskine. 

Men nu skal jeg gå i en hel uge med uvished og vente på at se om hjertet slår. 

Jeg blødte også af og til da jeg ventede vores første barn men det er 2 år siden så det kan jeg ikke huske mere

Udover blødningerne har jeg haft menstruations lignede smerter.

Lig nu prøver jeg på at finde et lille strå at holde fast i der siger at babyen stadig er i live og har det godt.

Hvad siger i piger? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2012

Karo

Anonym skriver:

Men jeg startede med at plet bløde da jeg tørrede mig i nat efter at have været på wc omkring kl 05.00 og blødte så igen efter en tur på wc omkring 10-10.30. 

Jeg var ved den sidste blødning allerede på sygehuset og oplyst dem selvfølgelig om det. Jeg kom til scanning og hun mente at der kunne ligge blod oven på (desværre fik jeg ikke det billede) , kun det som er vedhæftet som er zoomet ind på deres maskine. 

Jeg blødte også af og til da jeg ventede vores første barn men det er 2 år siden så det kan jeg ikke huske mere

Lig nu prøver jeg på at finde et lille strå at holde fast i der siger at babyen stadig er i live og har det godt.

Hvad siger i piger? 

Da jeg havde en sa tilbage i 2007 blødte jeg MEGET. Så længe det ikke er mere end lidt pletblødning, så ville heg stadig tro på at den lille har det godt

Anmeld

8. august 2012

LMX

Jeg bløder i stride strømme og har gjort det siden uge 6.

Og jeg er altså stadig gravid og er nu i uge 15.

I mit tilfælde er det et hæmatom i livmoderen som bliver ved med at danne sig og det giver altså friske styrtblødninger (har haft 5 indtil videre) og ind imellem dem så pletbløder jeg. Oftest om morgenen når jeg har ligget stille hele natten. Blødningerne er værst når jeg har anstrengt mig dagen før.

Lægerne kan ikke give nogen forklaring på hvorfor. Men bliver scannet regelmæssigt. (9 gange indtil nu) Og det ser altså udtil at pigepomfritten hænger i med arme og ben..

Anmeld

8. august 2012

LMX

Og som Karo skriver så bløder man meget ved en SA og der kommer en del væv og klumper med ud sammen med blodet.

Oplevede jeg selv i 1998 hvor jeg aborterede en tvilling.

Anmeld

8. august 2012

Anonym trådstarter

Tak piger. 

Jeg har valgt og holde mig mere eller mindre i ro indtil næste gang (og jeg duer ikke til det) men lig pt har jeg smerter men der kommer intet blod når jeg rør ved mig selv. 

Jeg lider af type 1 sukkersyg så jeg efter hvad de sag i dag har større chancer for abort, problemer med at blive gravid og m.m.

Så jeg er en del mere bekymret for jeg vil ikke miste for så længe ventede baby/foster.

Anmeld

8. august 2012

FruK

Jeg har prøvet at bløde en lille bitte smule, hvor det var en abort. Og at bløde en masse, hvor der ikke var noget galt.

Det kan være begge dele - måske er det ingenting.

Men ventetiden er overhovedet ikke sjov!

Håber det bedste for dig! 

Anmeld

8. august 2012

Anonym trådstarter

FruK skriver:

Jeg har prøvet at bløde en lille bitte smule, hvor det var en abort. Og at bløde en masse, hvor der ikke var noget galt.

Det kan være begge dele - måske er det ingenting.

Men ventetiden er overhovedet ikke sjov!

Håber det bedste for dig! 

Øv :-(

Men tak!

Anmeld

9. august 2012

Camillos

Anonym skriver:

Hvad siger i piger? 

synes det ligner der er 2 foster sække . men jeg skal ikke være klog på det. hold fast i håbet dennd gang har jeg pletblødt 1 måned imellem uge 6 og 10. og er idag 30 uger henne 

Anmeld

13. august 2012

Anonym trådstarter

Vil lig komme med en opdatering. 

Jeg har ikke blødt siden onsdag, har haft lidt ligamenssmerter og kvalme. Men i dag er der intet og håber det kun er min forkølelse som overskygger det hele. 

Skal stadig til scanning på onsdag.

Anmeld

13. august 2012

Camillos

Anonym skriver:

Vil lig komme med en opdatering. 

Jeg har ikke blødt siden onsdag, har haft lidt ligamenssmerter og kvalme. Men i dag er der intet og håber det kun er min forkølelse som overskygger det hele. 

Skal stadig til scanning på onsdag.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.