Hvor mange ammer stadig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. august 2012

Ka+Ma=Be

RiUL skriver:

Ih jeg ammer stadig, og vil gøre det indtil han er 2-3 år (jaja, det er IKKE klamt - hihi) 

Am dig så længe I trives med det Hvorfor stoppe når det ikke er et problem for jer? Han skaber sig jo ikke når han ikke får bryst, eller vågner 1000 gange om natten for at babse

Du behøver jo ikke fortælle det til nogen, at du stadig ammer, hvis du synes han er for gammel

I love amning, og det gør pat-man også hehe.. Det bliver spændende når han kommer i DP.

Haha i know you do! Det er ikke fordi jeg "skammer" mig eller det er til gene, jeg gider bare ikke rigtigt mere.  Jeg vil gerne have min krop og mine bryster tilbage Jeg vil gerne kunne drikke hvad jeg har lyst til uden at tænke over, at jeg jo også skal amme.

Det er hyggeligt, men jeg føler det også lidt unødigt

Er også spændt på når Oliver starter i DP Det kan være han går i babserne på dagplejemoren! haha 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2012

RiUL

Ka+Ma=Be skriver:

Haha i know you do! Det er ikke fordi jeg "skammer" mig eller det er til gene, jeg gider bare ikke rigtigt mere.  Jeg vil gerne have min krop og mine bryster tilbage Jeg vil gerne kunne drikke hvad jeg har lyst til uden at tænke over, at jeg jo også skal amme.

Det er hyggeligt, men jeg føler det også lidt unødigt

Er også spændt på når Oliver starter i DP Det kan være han går i babserne på dagplejemoren! haha 

Så er det da bare at sige stop Og lade dovenskaben høre op (hihi )

Hahah, det gør han jo på Ulrich, når jeg ikke er der, og han bliver træt og puttesyg  Det er lidt skørt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.