Ka+Ma=Be skriver:
Hej piger 
Hvor mange af jer ammer stadig? Hvor længe har i tænkt jer at blive ved? Og ikke mindst, hvordan vil i stoppe? 
Jeg har sagt til mig selv maaange gange nu, at nu var det også ved at være slut. Men dovenskab og hygge længe leve 
Benjamin vil stadig gerne og vågner ret tidligt. Så plejer han at blive ammet om morgenen, men ellers er jeg helt stoppet med at amme.
Men han bliver ikke specielt mæt af det og spiser kun om morgenen hvor han alligevel forlanger at komme op kort tid efter og få morgenmad.
Men hvordan stopper man så lige!? 
Jeg ammer stadig, morgen og aften, om natten hvis hun har brug for det, hvilket dog ikke er så tit mere,da hun er begyndt at sove igennem (YAY) 
Jeg kan også finde på det i løbet af eftermiddagen hvis hun har haft en stresset dag og har brug for nogen helt afslappede minutter.
Jeg troede ikke jeg ville bryde mig om at amme og at jeg ville stoppe efter de 6 mdr. der anbefales, men jeg synes simpelthen det er så hyggeligt.
Jeg bekymre mig ikke så meget om at stoppe, hvis hun begynder at bide meget eller lignende er det slut, det gider jeg ikke.
Men ellers tror jeg bare vi tager det stille og roligt, det er bare en hyggelig stund for os begge.
Lige pt. har jeg det dog sådan at når hun begynder at gå vil jeg gerne være stoppet, synes det er underligt at amme et så selvhjulpent barn, men hvem ved, måske ikke..
Anmeld