Babybjørn bære sele

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. august 2012

Frøken J.

Anonym skriver:

Jeg kender den slet ikk , men ejg vil lige prøve og kigge nærmere på den når den store er puttet , det lyder da intressandt ..
Hvad prisleje ligger vi i der ?+

http://www.mamaslife.dk/group.asp?group=146

Det er forskelligt, for der er forskellige slags. Den jeg har lånt har jeg lånt af Tanja. herinde. Jeg glæder mig ikke til at skulle aflevere den tilbage! Den fordeler vægten på hele overkroppen. Jeg kan kun have Rose i en babybjorn i 5 minutter, så har jeg ondt i ryggen. Jeg kan have hende i Meitaien i over en time uden smerter! Og så kan hun sidde foran og se ind mod mig, foran og se udad, på ryggen, på hoften. Love it! Og den er nem at binde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2012

Anonym trådstarter

HeidiØ skriver:

Jep, her.. sort udenpå med hvide tern indeni!

Og så er jeg selvfølgelig fræk at spøger hvor gammel den er ?+

Anmeld

8. august 2012

Anonym trådstarter

Frøken J. skriver:

http://www.mamaslife.dk/group.asp?group=146

Det er forskelligt, for der er forskellige slags. Den jeg har lånt har jeg lånt af Tanja. herinde. Jeg glæder mig ikke til at skulle aflevere den tilbage! Den fordeler vægten på hele overkroppen. Jeg kan kun have Rose i en babybjorn i 5 minutter, så har jeg ondt i ryggen. Jeg kan have hende i Meitaien i over en time uden smerter! Og så kan hun sidde foran og se ind mod mig, foran og se udad, på ryggen, på hoften. Love it! Og den er nem at binde

Tusind tusind tak for linket , jeg vil klart kigge nærmere på den ..

Anmeld

8. august 2012

HeidiØ

Anonym skriver:

Og så er jeg selvfølgelig fræk at spøger hvor gammel den er ?+

Åh ved du hva, jeg aner det ikke. Jeg købte den selv brugt (fik at vide den var næsten som ny) og var tilfreds Men har ik fået brugt den mere en 3-4 gange selv

Anmeld

8. august 2012

Anonym trådstarter

HeidiØ skriver:

Åh ved du hva, jeg aner det ikke. Jeg købte den selv brugt (fik at vide den var næsten som ny) og var tilfreds Men har ik fået brugt den mere en 3-4 gange selv

Okay , tusind tak for svar Jeg tænker lige .. og vil os lige kigge nærmere på den frøken j forslår ..

Anmeld

8. august 2012

HeidiØ

Anonym skriver:

Okay , tusind tak for svar Jeg tænker lige .. og vil os lige kigge nærmere på den frøken j forslår ..

Hun er osse en klog dame Så gør du bare det!!

Anmeld

8. august 2012

Anonym trådstarter

HeidiØ skriver:

Hun er osse en klog dame Så gør du bare det!!

Jaaa det har jeg godt hørt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.