Babybjørn bære sele

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. august 2012

Anonym trådstarter

Laulund87 skriver:

Du skal ikke føle du er en nærrigrøv, jeg synes det er hende der er urealistisk. Men hun kan da bare sige nej til dit bud

Jaaa lige præcis jeg prøver byde 200 kr .. Så må vi se hvad hun siger .

Jeg ville nemlig aldrig selv tage såå meget for noget som var såå gammelt .

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2012

Frøken J.

Anonym skriver:

okay .. Tusind tak for svar ..
det er en som jeg er blevet tilbudt, men hun vil have 400 kr for den , ejg synes bare det er rigtig meget for noget som er "så" gammelt ..

Jeg har set en ny til 350 kr .

Det ville jeg ikke give! Jeg ville så slet ikke købe en Baby Björn overhovedet, men det er straks en anden sag

Anmeld

8. august 2012

Laulund87

Annana89 skriver:

Jeg er enig ville heller ikke give mere end 200 for den når den er så gammel lige meget hvor velholdt den er! "brugte" ting siger man mister halvdelen af sin værdig bare embalagen er brudt! Så på 5 har den nået at miste meget værdig. 

Men der er desværre mangde der sælger brugt der selv tror de sælger guld og kan få helt urimelige priser for deres varer!

Hvis ikke hun vil gå godt ned i pris sys jeg du skal kigge efter en anden, der er masse brugte til salg for mere rimelige priser.

Anmeld

8. august 2012

Laulund87

Anonym skriver:

Jaaa lige præcis jeg prøver byde 200 kr .. Så må vi se hvad hun siger .

Jeg ville nemlig aldrig selv tage såå meget for noget som var såå gammelt .

Anmeld

8. august 2012

GUSO

Frøken J. skriver:

Det ville jeg ikke give! Jeg ville så slet ikke købe en Baby Björn overhovedet, men det er straks en anden sag

Anmeld

8. august 2012

Anonym trådstarter

Frøken J. skriver:

VIgågahavhavdhavdes

VI havde ret stor succes med sådan en til vores første , derfor vil jeg gerne have en igen

Anmeld

8. august 2012

Anonym trådstarter

HeidiØ skriver:

Jeg har en lignende, den vil jeg god ha 250 for ca

Har du billed af den og hvad farve er den ??

Anmeld

8. august 2012

Frøken J.

Anonym skriver:

VI havde ret stor succes med sådan en til vores første , derfor vil jeg gerne have en igen

Hvorfor ikke købe en der er mere ergonomisk korrekt for både den der bærer og for barnet? Kan anbefale en Mei Tai! Ud over at den er som førnævnt, så kan man også bære barnet på en milliard måder i den..

Anmeld

8. august 2012

Anonym trådstarter

Frøken J. skriver:

Hvorfor ikke købe en der er mere ergonomisk korrekt for både den der bærer og for barnet? Kan anbefale en Mei Tai! Ud over at den er som førnævnt, så kan man også bære barnet på en milliard måder i den..

Jeg kender den slet ikk , men ejg vil lige prøve og kigge nærmere på den når den store er puttet , det lyder da intressandt ..
Hvad prisleje ligger vi i der ?+

Anmeld

8. august 2012

HeidiØ

Anonym skriver:

Har du billed af den og hvad farve er den ??

Jep, her.. sort udenpå med hvide tern indeni!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.