Line8700 skriver:
Frygten og alle tankerne kan jeg ikke hjælpe dig af med, for det hele kommet til alle. Og ja ved at tiden er lang indtil uge 12, hvor man får det "bekræftet", på det måde forstået at man ser lille blop, som ligger derinde og spræller, men derefter flyver tiden altså bare afsted. Kan godt sige til dig at du skal nyde det, og slappe af, men ved at det hjælp ikke på mig.
Men det med øl og rødvin i weekenden, så har jeg hørt, og læst at det første stykke tid, lever baby af en "madpakke", og modtager stort set ikke noget fra moderen. Så tror ikke at du skal være bekymret. 
Ved godt at det er svært, men prøv og slappe af, og nyd det lille vidunder inde i maven 
herfra
Tak for dit svar! Jeg har også læst og læst og læst, og kombineret med de gode svar herinde er jeg også blevet lidt mere rolig mht. at jeg ikke ligefrem havde forventet at blive gravid nu, og derfor ikke har fået taget alle forholdsregler. Man må jo bare sørge for at gøre sit bedste fra nu af, og det forsøger jeg så på.. (næste skridt bliver så at finde ud af, hvor grænsen går mellem forsigtig og hysterisk..!)
Men åh hvor føles det som om, at der er hundrede år alene til første lægeundersøgelse. Tre uger, før jeg overhovedet må bestille en tid?!
Men det deler da ventetiden op i bidder, for hænger den lillebitte på indtil jeg må ringe til lægen, så er vi da nået det stykke længere med det hele 
Anmeld