Vandafgang uden veer - Hvordan føles maven?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. maj 2009

cille22

Jeg lagede altså ikke mærke til at jeg havde vand afgang denne gang.
Så afsted med dig til fødegangen!!!!!

Hilsen cecilie og 3 skønne unger

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2009

A.

jeg var slet ikke i tvivl da vandet gik..haft ondt i ryggen og skulle over på sofaen men vik først tisse lige så snart jeg har rejset mig op kom det bare i stor skylle og  det stinker bare ...
og det kom mere og mere for hver skrid...

Anmeld

12. maj 2009

LotteN

Jeg håber du befinder dig på fødegangen nu, for det kunne da godt lyde som om dit vand er gået..

Anmeld

12. maj 2009

SpunkenJo

LotteN skriver:

Jeg håber du befinder dig på fødegangen nu, for det kunne da godt lyde som om dit vand er gået..

Lige mine ord !!!!

- Og giv da lige en opdatering herinde, hvis du har mulighed for det

Anmeld

13. maj 2009

GryDia

Min livmoderhals var afkortet til 4-5 milimeter så blev indlagt, knap en time efter fik jeg veer. Havde åbnet mig 3 cm, men så gik det desværre i sig selv igen.. Er stadig indagt, og skal i hvert fald blive her til imorgen

Anmeld

13. maj 2009

LotteN

GryDia skriver:

Min livmoderhals var afkortet til 4-5 milimeter så blev indlagt, knap en time efter fik jeg veer. Havde åbnet mig 3 cm, men så gik det desværre i sig selv igen.. Er stadig indagt, og skal i hvert fald blive her til imorgen

det var sandelig godt du tog afsted så...
Men det var dit vand der gik så???
Så er der nok ikke længe til du ligger med din lille guldklump

Anmeld

13. maj 2009

Diana...

GryDia skriver:

Ihh hvor godt du tog af sted uhh så sker der os snart noget   Held og lykke til dig 

Anmeld

13. maj 2009

louisepigen23

mit vand gik kl 10 om formiddagen og jeg mærkede slet ikke noget før kl 4 om natten og det var bare plukveer... Men da vandet gik mærkede jeg ikke noget...

Anmeld

14. maj 2009

GryDia

Så er jeg hjemme igen. Skal bare ligge og slappe af. Har haft en enkelt plukve/ve der gjorde ondt for 10 minutter siden.
må bare vente og se om der sker noget.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.