Nadia&Daniel skriver:
Eller det vil sige, at altid vidst det - har bare skubbet det væk (benægtet er nok mere det rigtigte ord, vil bare ikke indrømme det).
Dette er ikke en debat, jeg har bare brug for at komme ud med mine tanker, så ingen "du burde altså" og "det er uansvarligt", det er ikke det jeg har brug for.
Men har tænkt meget om hvad jeg spiser og IKKE spiser. I dag er en typisk onsdag i mit liv:
Manden på job kl. 6.30-19.30 og Laura i vuggestue kl. 8.30-15 og jeg hjemme alene (uden planer i dag)
Og hvad har jeg spist?? Kl. siger 13.56 og det eneste jeg har spist er 10 stk. småkager
Det er ikke fordi jeg ikke er sulten - glemmer det bare, og når jeg så tænker på mad, gør jeg ikke noget med det.
Det eneste jeg spiser fast hver dag er aftensmad, fordi der spiser jeg enten alene med Laura, eller både manden og Laura.
Jeg sørger for god morgenmad til Laura, god madpakke til Laura, og eftermiddagsmad.
I weekenden, kan jeg klemme lidt frokost ned (skal jo spise med Laura), vist manden er hjemme, er det ham som spiser med Laura, mens jeg tager meget lidt.
Sidder lige nu, og glæder mig til aftensmaden, for jeg elsker mad, især varm mad.
Ved at dette bliver lavet om når jeg kommer i job, eller skal være gravid med baby nr. 2
Jeg skal lige som dig huske at spise i løbet af dagen. Og jeg skal passe på. For hvis jeg kommer ind i en dårlig periode, så taber jeg hurtigt et par kg, som jeg har utroligt svært ved at tage på igen...
Hvis du gerne vil gøre noget ved det, vil mit råd til dig være at begynde at spise morgenmad. Så er din mave i gang, og det bliver en del sværere at undertrykke sulten