Det er gået op for mig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

669 visninger
14 svar
0 synes godt om
8. august 2012

Nadia&Daniel

Eller det vil sige, at altid vidst det - har bare skubbet det væk (benægtet er nok mere det rigtigte ord, vil bare ikke indrømme det).

Dette er ikke en debat, jeg har bare brug for at komme ud med mine tanker, så ingen "du burde altså" og "det er uansvarligt", det er ikke det jeg har brug for.

Men har tænkt meget om hvad jeg spiser og IKKE spiser. I dag er en typisk onsdag i mit liv:

Manden på job kl. 6.30-19.30 og Laura i vuggestue kl. 8.30-15 og jeg hjemme alene (uden planer i dag)

Og hvad har jeg spist?? Kl. siger 13.56 og det eneste jeg har spist er 10 stk. småkager

Det er ikke fordi jeg ikke er sulten - glemmer det bare, og når jeg så tænker på mad, gør jeg ikke noget med det.

Det eneste jeg spiser fast hver dag er aftensmad, fordi der spiser jeg enten alene med Laura, eller både manden og Laura.

Jeg sørger for god morgenmad til Laura, god madpakke til Laura, og eftermiddagsmad.

I weekenden, kan jeg klemme lidt frokost ned (skal jo spise med Laura), vist manden er hjemme, er det ham som spiser med Laura, mens jeg tager meget lidt.

Sidder lige nu, og glæder mig til aftensmaden, for jeg elsker mad, især varm mad.

Ved at dette bliver lavet om når jeg kommer i job, eller skal være gravid med baby nr. 2

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2012

MorDk

Det lyder som mig!!!

Jeg tænker dog meget mere over det nu hvor jeg er gravid... men jeg er også så "underlig" hvad måltider angår...

Anmeld

8. august 2012

Loa

Det var da godt nok ikke meget. Tror du at du måske har vænnet dig til ikke rigtig at være sulten?

Skal vi dele lidt? Jeg har vænnet mig til at spise hele tiden, sulten eller ej

Anmeld

8. august 2012

anynom

Nadia&Daniel skriver:

Eller det vil sige, at altid vidst det - har bare skubbet det væk (benægtet er nok mere det rigtigte ord, vil bare ikke indrømme det).

Dette er ikke en debat, jeg har bare brug for at komme ud med mine tanker, så ingen "du burde altså" og "det er uansvarligt", det er ikke det jeg har brug for.

Men har tænkt meget om hvad jeg spiser og IKKE spiser. I dag er en typisk onsdag i mit liv:

Manden på job kl. 6.30-19.30 og Laura i vuggestue kl. 8.30-15 og jeg hjemme alene (uden planer i dag)

Og hvad har jeg spist?? Kl. siger 13.56 og det eneste jeg har spist er 10 stk. småkager

Det er ikke fordi jeg ikke er sulten - glemmer det bare, og når jeg så tænker på mad, gør jeg ikke noget med det.

Det eneste jeg spiser fast hver dag er aftensmad, fordi der spiser jeg enten alene med Laura, eller både manden og Laura.

Jeg sørger for god morgenmad til Laura, god madpakke til Laura, og eftermiddagsmad.

I weekenden, kan jeg klemme lidt frokost ned (skal jo spise med Laura), vist manden er hjemme, er det ham som spiser med Laura, mens jeg tager meget lidt.

Sidder lige nu, og glæder mig til aftensmaden, for jeg elsker mad, især varm mad.

Ved at dette bliver lavet om når jeg kommer i job, eller skal være gravid med baby nr. 2

Jeg ved hvordan du har det!
Klokken siger nu 14.02 og jeg har spist 2 skiver hindbærroulade. Får INTET at spise på en dag. Den anden dag fik manden og jeg ikke spist aftensmad, der gik 38 timer fra måltid til måltid.. Føler mig ikke sulten, har ikke tiden til at spise. Osv.

Så ingen bebrejdende miner herfra, kun ren forståelse og et

Anmeld

8. august 2012

Nadia&Daniel

Loa skriver:

Det var da godt nok ikke meget. Tror du at du måske har vænnet dig til ikke rigtig at være sulten?

Skal vi dele lidt? Jeg har vænnet mig til at spise hele tiden, sulten eller ej

Jeg er faktisk sulten det meste af dagen, men er også en madglad pige som elsker frugt..

Anmeld

8. august 2012

Frk. Himmelblå

Nadia&Daniel skriver:

Ja, det er utroligt, hvad man kan vænne kroppen til.

Jeg synes, du skal øve dig lidt i at huske at spise lidt mere. Så får du lidt mere energi, og den ved vi mødre - om nogen - at man ik kan få for meget af!

Anmeld

8. august 2012

Tulle28

Uhh kender det alt for godt Kan du ikke spise morgenmad med Laura, så du i det mindste får noget ordentligt der?

Anmeld

8. august 2012

serinasmor

Nadia&Daniel skriver:

årh hvor jeg kender det sådan var min hverdag på barsel ... lave mad til serina - glemme at spise noget selv .. 

det var allerværst de dage hvor jeg ikke havde fået morgenmad .. 

prøv om du ikke kan spise morgenmad sammen med laura .. så får du da i hvert fald med i maven der - som en bedre end småkager formodes

Anmeld

8. august 2012

Nadia&Daniel

Tulle28 skriver:

Uhh kender det alt for godt Kan du ikke spise morgenmad med Laura, så du i det mindste får noget ordentligt der?

Vil så gerne - og jeg elsker havregryn og rosiner med mælk, men jeg kommer ikke længere end tanken.. Men tror jeg har bestemt mig at købe det ind i dag, og starte "på en frisk" imorgen  

Anmeld

8. august 2012

Nadia&Daniel

Selvom jeg ikke får besvaret hver enkel, påskønner jeg hver svar jeg får af Jer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.