Hysterisk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. august 2012

Maja_4000

Jeg synes ikke jeg var hysterisk

Men jeg skiftede min shampoo , balsam og cremer ud .. Jeg brugte kun mascara jeg farvede ikke hår .. Jeg drak eller røg ikke inden jeg blev gravid , så det var ikke et problem for mig  

Jeg drikker ikke kaffe , men cola drak jeg altså under graviditeten .. Og så var det ovenikøbet light .. Fyyy skamme ! :b Hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2012

FrkRaarup

Maja_4000 skriver:

Jeg synes ikke jeg var hysterisk

Men jeg skiftede min shampoo , balsam og cremer ud .. Jeg brugte kun mascara jeg farvede ikke hår .. Jeg drak eller røg ikke inden jeg blev gravid , så det var ikke et problem for mig  

Jeg drikker ikke kaffe , men cola drak jeg altså under graviditeten .. Og så var det ovenikøbet light .. Fyyy skamme ! :b Hehe

Uuh.. Light cola! ;D

Ja, men ved det jo godt!

Anmeld

8. august 2012

Team Putte

FrkRaarup skriver:

Hvor mange af jer gravide er stoppet med at bruge make-up, parfume, drikker max. 1 kop kaffe/cola/te osv.. ?

Hvilke 'regler' slækker I på, og hvilke overholder I ?

Er det fuldstændig hysterisk?!

Jeg er 1. gangs gravid og har kæmpet for det i 1½år. Er bare bange for at fucke Blyp op!

Fik dessert for nylig med Joordbær likør i- jeg fik så dårlig samvittighed bagefter.. Måske er jeg bare pjattet ?

Hysterisk, nej Da jeg var gravid brugte jeg stadig parfume, shampoo/balsam, lidt make-up som jeg plejer Jeg vasker så tøj i neutral og min krops-sæbe er oz neutral.. Bruger ik så meget creme men den er oz uden parfume Alt dette er som før jeg blev gravid og nu oz her 6 uger efter

Likør i dessert eller et halvt glas champagne nytårsaften fucker ingenting up Og du bliver sindsyg hvis du ingenting må i 9 mdr! Så alt med måde

Anmeld

8. august 2012

FrkRaarup

Team Putte skriver:

Hysterisk, nej Da jeg var gravid brugte jeg stadig parfume, shampoo/balsam, lidt make-up som jeg plejer Jeg vasker så tøj i neutral og min krops-sæbe er oz neutral.. Bruger ik så meget creme men den er oz uden parfume Alt dette er som før jeg blev gravid og nu oz her 6 uger efter

Likør i dessert eller et halvt glas champagne nytårsaften fucker ingenting up Og du bliver sindsyg hvis du ingenting må i 9 mdr! Så alt med måde

Du reder min dag! og samvittighed..

Taaaaak

Anmeld

8. august 2012

Team Putte

FrkRaarup skriver:

Du reder min dag! og samvittighed..

Taaaaak

Husker selv jeg var igennem samme tankeprocess Men min datter fejler intet og er 6 uger gammel, helt perfekt

Jeg drak oz cola light, ikke litervis men det kunne godt blive til 3-4 dåser om ugen.. Igen alt med måde

Anmeld

8. august 2012

FrkRaarup

Team Putte skriver:

Husker selv jeg var igennem samme tankeprocess Men min datter fejler intet og er 6 uger gammel, helt perfekt

Jeg drak oz cola light, ikke litervis men det kunne godt blive til 3-4 dåser om ugen.. Igen alt med måde

Det glæder mig at høre!!!

Det letter hjertet lidt..

Anmeld

8. august 2012

Maja_4000

FrkRaarup skriver:

Uuh.. Light cola! ;D

Ja, men ved det jo godt!

Hehe .. Jeg kan huske at min mor gik meget op i den der skide light sodavand .. "det er altså bevist at man føder før tid" og bla bla bla Drak jo heller ikke 4 liter om dagen  

Alt med måde , så går det nok Det eneste jeg 100% IKKE synes man skal , er at ryge .. Så er det ligemeget om det er passiv rygning eller man selv ryger .. Jeg synes man skal holde sig HELT væk fra røg - Hvis det altså er muligt

Anmeld

8. august 2012

FrkRaarup

Maja_4000 skriver:

Hehe .. Jeg kan huske at min mor gik meget op i den der skide light sodavand .. "det er altså bevist at man føder før tid" og bla bla bla Drak jo heller ikke 4 liter om dagen  

Alt med måde , så går det nok Det eneste jeg 100% IKKE synes man skal , er at ryge .. Så er det ligemeget om det er passiv rygning eller man selv ryger .. Jeg synes man skal holde sig HELT væk fra røg - Hvis det altså er muligt

Er helt enig! Fuck rygning! Er som sagt stoppet.. Og køft hvor er det hårdt.. Men vil min lille spire det bedste.. !!

Ja, passiv rygning er det værste. Der er flere folk jeg ikke har besøg, efter jeg har testet positiv, pga. passivrygning i stor stil

Anmeld

8. august 2012

modesty

Jeg har været svanemærket siden vi startede PB. Har ikke lyst til at udsætte mit barn for allergirisiko, specielt ikke når jeg ser hvor mange børn i min omgangskreds der har allergi.

Hårfarve har også været bandlyst (med en lækker udgroning til følge ;-)

Jeg har aldrig røget eller drukket kaffe, så det var ikke et problem.

Men alt med måde.

Jeg har da siddet i samme rum som folk der har taget en cigaret. 

Et par gange i løbet af min graviditet, har jeg taget et glas vin. Hvilket SST jo rent faktisk også siger at man godt må - de officielle regler bliver bare nødt til at være ekstremt firkantede da ikke alle kan forstå konceptet at man godt må drikke et enkelt glas en gang om ugen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.