FrkRaarup skriver:
Hvor mange af jer gravide er stoppet med at bruge make-up, parfume, drikker max. 1 kop kaffe/cola/te osv.. ?
Hvilke 'regler' slækker I på, og hvilke overholder I ?
Er det fuldstændig hysterisk?!
Jeg er 1. gangs gravid og har kæmpet for det i 1½år. Er bare bange for at fucke Blyp op!
Fik dessert for nylig med Joordbær likør i- jeg fik så dårlig samvittighed bagefter.. Måske er jeg bare pjattet ?

Jeg holdt med det meste, og jeg synes IKKE det er hysterisk! Vi taler 9 måneder, hvor man er fuldt ud ansvarligt for dette lille menneskes vækst, så selvfølgelig bør man gøre sit ypperste. Jeg synes det er noget pjat, når folk siger "Jamen graviditet er ikke en sygdom og man skal jo også leve" - Ja, hvorfor kan man ikke leve, bare fordi man undgår parfume, bruger naturlig makeup, bruger produkter fra Neutral, Derma, etc. og evt. holder med at ryge? Synes faktisk det er trist hvis man mener, at man af den årsag ikke kan leve!! Og så er der dem der siger "Jamen miiiin mor røg, og JEG fejler ikke noget" - Næh, det er da heller ikke ALLE børn der får følger! Men NOGEN, MANGE gør, og hvorfor løbe risikoen og risikere at ens barn er ét af dem?
Ja, jeg har meget markante holdninger, og ingen kan få mig til at skifte mening om dem

Lige dér står jeg super meget fast. Og jeg gider ikke en gang debattere det, for jeg ved allerede nu, at de pjattede argumenter får mig helt op i det røde felt, men nu fik jeg da plads til at lufte min mening
Anmeld