Er der nogen af jer der har en Senseo?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

369 visninger
8 svar
0 synes godt om
12. maj 2009

Tut

Hvis JA, er i så glade for den?

Vi drikker sjældent kaffe, men når vi så endelig gør, så vil vi gerne have en god kop.

Og synes at den er smart fordi man laver 1 kop ad gangen.

Kom med jeres erfaringer

Mette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2009

Rasmine

Gad godt have én, dte smager bare SÅÅÅ godt.
Det er bare så dyrt at lave kaffe på den.

Anmeld

12. maj 2009

linemus

Vi har en. Jeg drikker ikke selv kaffe, men manden drikker en gang imellem, og så er den smart lige at lave en kop på. Eller hvis jeg får en gæst eller to, der gerne vil have kaffe, så er det også lige noget, jeg kan klare

Her er link til en hjemmeside, hvor man kan købe al mulig forskellig slags kaffe til Senseo'en:  www.kaffepuder.dk

Anmeld

12. maj 2009

Plysbjørnen

har smagt kaffen fra sådan en, og ja det smager altså (efter min mening) ikke særligt godt... Men hver mand sin smag.

Anmeld

13. maj 2009

Susan1978

VI har også en, men den er sat lidt på stand by, for efter jeg er begyndt at drikke kaffe som 31 årig, så har jeg købt en mocca master for et gavekort + penge i elgiganten.

Men da det kun var jannik der drak kaffe, havde vi stor glæde af den og han kunne godt lide det og  man kan få alle mulige slags.. mild, medium, stærk og med forskellige smagsvarianter.

min mor som drikker meget virkelig meget kaffe, brød sig ikke så meget om det.

har ikke selv smagt det.

Susan

Anmeld

13. maj 2009

Ny mor

Susan1978 skriver:

VI har også en, men den er sat lidt på stand by, for efter jeg er begyndt at drikke kaffe som 31 årig, så har jeg købt en mocca master for et gavekort + penge i elgiganten.

Men da det kun var jannik der drak kaffe, havde vi stor glæde af den og han kunne godt lide det og  man kan få alle mulige slags.. mild, medium, stærk og med forskellige smagsvarianter.

min mor som drikker meget virkelig meget kaffe, brød sig ikke så meget om det.

har ikke selv smagt det.

Susan

Drikker du kaffe, ha, ha, nu går det da helt galt  

Synes din senseo-kaffe smagte skønt ellers.....

Birgitte, normalt kaffoman, når jeg ikke er preg......

Anmeld

13. maj 2009

Loggidut

Vi har!

den blev brugt så voldsomt i starten, og nu står den på 4 år gemt væk bagerst i skabet.

Det kunne slet ikke svare sig til vores kaffebehov, slet slet ikke, men måske er kaffen dertil blevet billigere siden da?

der var også anonceret med at man skulle kunne begynde at få cacao til den...nogen der ved om det er blevet opfundet siden da?

Anmeld

13. maj 2009

linemus

Loggidut skriver:

Vi har!

den blev brugt så voldsomt i starten, og nu står den på 4 år gemt væk bagerst i skabet.

Det kunne slet ikke svare sig til vores kaffebehov, slet slet ikke, men måske er kaffen dertil blevet billigere siden da?

der var også anonceret med at man skulle kunne begynde at få cacao til den...nogen der ved om det er blevet opfundet siden da?

Prøv at kigge på det link, jeg smed længere oppe. De har vist lavet kakao dertil, men har ikke selv prøvet det. Kakao med eftersmag af kaffe er ikke lige min kop te

Anmeld

13. maj 2009

Susan1978

Ny mor skriver:

Drikker du kaffe, ha, ha, nu går det da helt galt  

Synes din senseo-kaffe smagte skønt ellers.....

Birgitte, normalt kaffoman, når jeg ikke er preg......

ja folk tror sgu også jeg er gået helt fra forstanden..

blev vores MG møde egentlig til noget Birgitte? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.