Manden min....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. august 2012

Janni.

michelledam skriver:

Åhhh for guds skyld lad vær med at starte. Da jeg blev gravid stoppede kæresten og jeg. Da isabella var 4 mdr var vi på ferie med familien. (en del rygere) og vi tænkte en smøg skader da ikke. Og jo det er nu 10 mdr siden nu og vi ryger stadig og vi har forsøgt flere gange at stoppe. Men det er bare så skide svært altså.

netop min frygt.  

Må indrømme at Silas gør mig stærk. Jeg har det træls med lugten og kan sige fra. Det kan Silas ikke endnu på samme måde. Så NEJ jeg starter aldrig igen. 

Det har jeg Silas for kær til. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2012

Eliza

Janni. skriver:

netop min frygt.  

Må indrømme at Silas gør mig stærk. Jeg har det træls med lugten og kan sige fra. Det kan Silas ikke endnu på samme måde. Så NEJ jeg starter aldrig igen. 

ALDRIG tænd den første.. Den vil smage grimt og du vil blive dårlig MEN der kommer flere!!!! DONT

Min motivation ligger altså os i at jeg i fremtiden ikke kan stå med en smøg i hånden og forklare Malthe hvor skadeligt og dumt det er at ryge 

(og økonomien hvis jeg absolute skal være ærlig og smide svesken på disken  30.000+ årligt er trods alt os en slagt penge)

Anmeld

7. august 2012

Eliza

Men må trods alt rose din mand for 

1. at ære ærlig 

og

2. at tænke over at han kun skal skade sig selv 

Selvom jeg stadig sys det er helt igennm TÅBELIGT!!

Anmeld

7. august 2012

Janni.

Eliza skriver:

ALDRIG tænd den første.. Den vil smage grimt og du vil blive dårlig MEN der kommer flere!!!! DONT

Min motivation ligger altså os i at jeg i fremtiden ikke kan stå med en smøg i hånden og forklare Malthe hvor skadeligt og dumt det er at ryge 

(og økonomien hvis jeg absolute skal være ærlig og smide svesken på disken  30.000+ årligt er trods alt os en slagt penge)

You got the point girl..!! 

Netop grundene til at jeg/vi er stærk (e). 

Jeg har faktisk overvejet at sige til min kæreste at hver gang han køber en ny pakke, så smider vi samme beløb i en sparegris herhjemme. De penge skal Silas og jeg hygge os for.  

Anmeld

7. august 2012

Janni.

Eliza skriver:

Men må trods alt rose din mand for 

1. at ære ærlig 

og

2. at tænke over at han kun skal skade sig selv 

Selvom jeg stadig sys det er helt igennm TÅBELIGT!!

Åh jamen jeg sætter skam også pris på hans ærlighed selvom det er tåbeligt. 

Og førhen da han røg, måtte visse personer ikke vide det. Det var tys tys! Jeg forlangte denne gang at han skulle være ærlig overfor disse personer, ellers skulle jeg fortælle dem det. 

Vil man ryge, må man også være voksen nok til at stå ved det. Basta!

Anmeld

7. august 2012

Mother-love

Janni. skriver:

netop min frygt.  

Ja for når man bare ryger en klapper fælden. Og man hænger i den. Vi går ud og ryger. Men man kan jo ikke undgå at der sidder noget i tøjet.

Anmeld

7. august 2012

Eliza

Janni. skriver:

You got the point girl..!! 

Netop grundene til at jeg/vi er stærk (e). 

Jeg har faktisk overvejet at sige til min kæreste at hver gang han køber en ny pakke, så smider vi samme beløb i en sparegris herhjemme. De penge skal Silas og jeg hygge os for.  

det lyder da ikke helt urimeligt.. 

Da vi kom frem til tallet 30.ooo+ årligt (for os begge) blev jeg sku en smugle flov 

hver anden weekend er vi 5 incl. mandens 2 unger, og så er i så egoistiske, at forkorte vores liv og bruge SÅ mange penge på os selv! og oven i købet på bare at brage op i røg 

DET syntes jeg så sandelig ikke er urimligt.. Hvis han vælger at bruge sine "hygge penge" på smøger, skal i da os kræve "hygge penge" til andet 

Anmeld

7. august 2012

Janni.

michelledam skriver:

Ja for når man bare ryger en klapper fælden. Og man hænger i den. Vi går ud og ryger. Men man kan jo ikke undgå at der sidder noget i tøjet.

Godt at i går ud, når nu i er faldet i.  Selvom der kommer noget røg med ind, så skåner i da jeres datter så meget som det er muligt. 

Jeg har intet imod rygere, skal blot vænne mig til at have den røg lugt så tæt på igen. 

Faktisk forstår jeg slet ikke at jeg selv har kunnet ryge.. 

Anmeld

7. august 2012

Mother-love

Janni. skriver:

Godt at i går ud, når nu i er faldet i.  Selvom der kommer noget røg med ind, så skåner i da jeres datter så meget som det er muligt. 

Jeg har intet imod rygere, skal blot vænne mig til at have den røg lugt så tæt på igen. 

Faktisk forstår jeg slet ikke at jeg selv har kunnet ryge.. 

Ja selvfølgelig går vi ud. For hun skal da ikke udsættes for en dum vane vi har
Min mor ryger heller ikke inde når isabella er der.

Jamen man siger også at antirygere er de væreste hehe. Kan selv huske det. Og der væreste er når en har røget og så skodder smøgen og kommer ind. Fy for satan. Men det er også sådan at når jeg ligger på sofaen og kæresten kommer ind så kan jeg lugte han har været ude og ryge selvom jeg selv ryger. Men det er jo så fordi vi ikke ryger indenfor.

Anmeld

7. august 2012

Janni.

Eliza skriver:

det lyder da ikke helt urimeligt.. 

Da vi kom frem til tallet 30.ooo+ årligt (for os begge) blev jeg sku en smugle flov 

hver anden weekend er vi 5 incl. mandens 2 unger, og så er i så egoistiske, at forkorte vores liv og bruge SÅ mange penge på os selv! og oven i købet på bare at brage op i røg 

DET syntes jeg så sandelig ikke er urimligt.. Hvis han vælger at bruge sine "hygge penge" på smøger, skal i da os kræve "hygge penge" til andet 

Jeg fremlægger det for ham imorgen. Vi skal også have noget ud af hans tåbelighed.  

Bare her ved siden af mig ligger der for 109,50 kr.  Tjekkede lige prisen, hold op det er steget! 

Det er jo monster dyrt.

Kan i så også mærke en forskel på jeres økonomi nu? Eller bruger i pengene på usunde ting nu istedet for?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.