Er hvad jeg er i besiddelse af for tiden.. Jeg er fuldstændig tappet for energi.. Jeg føler mig som et batteri der er ved at løbe tør for strøm.
I ved jo alle at jeg lider af angst i forskelige former. Og at jeg har gennemgået min uddannelse. Det har været nogle 14 måneder med megen stress, nervøsitet, og anspændthed. Jeg har første del af uddannelsen, måtte sparke mig selv bagi, for ikke at stoppe. Ikke fordi jeg ikke kunne lide jobbet, for det ved gud jeg kan . Men på grund af angsten...
Den blev dog bedre, og da jeg så var til eksamen var den der overhovedet ikke. Jeg turde ikke håbe på at den var helt væk, og godt jeg ikke gjorde det, for dagen efter jeg var færdig med uddannelse, kom den igen med 100 km i timen, midt på motorvejen. Min mor måtte overtage rettet, og kører mig hjem igen. Vi var ellers på vej til fødselsdag..
Det var et kæmpe nederlag for mig, da jeg den dag ikke var i stand til at kontrollere den.
Det gik pludselig op for mig at grunden til at jeg havde haft det så godt under eksamen var fordi fokus var flyttet.. Der var andre vigtigere ting at tænke på end at jeg også lider af angst...
Og det er det der sker når jeg flytter fokus, så glemmer min hjerne det.. Derfor laver jeg hele tiden noget, for så kan min hjerne ikke tænke på angst.
Og nu er jeg træt, træt, træt.. Faktisk kan jeg næsen ikke hænge sammen.
Jeg valgte jo at starte på arbejde, allerede dagen efter jeg var udlært, og det gjorde jeg jo fordi jeg ikke havde mere ferie tilbage. Men det har simpelthen været for meget for mig.
Jeg er hele tiden negativ, og min lunte overfor Frederikke og Phillipa, er så kort, jeg bliver rigtig hurtig sur.
Jeg har ikke fortalt min leder hvordan jeg har det, og jeg ved ikke om jeg "tør", Jeg har jo kun arbejdet der i 2 måneder. Min leder ved ikke jeg lider af angst. Der hvor jeg arbejder nu, er jo der hvor jeg var i min 1. praktik, og de eneste 2 jeg fortalte det til var mine 2 vejledere. Men jeg kunne godt frygte at det her ender med en sygemelding, og det er ikke angstens skyld, men simpelthen på grund af udbrændthed.
Jeg aner ikke selv hvordan jeg skal komme ovenpå igen, for jeg har ikke noget overskud..
Jeg ved egentlig heller ikke hvor jeg vil hen med det her indlæg, men tak hvis i læste det.
Kh Heidi
Anmeld