Mand søger svar fra kvinder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. august 2012

Musen5

Anonym skriver:

Mette tusinde tusinde tak for hjælp !!!

Jeg vil kun mit barn det bedste !

Det var så lidt.... Jeg har samme problem med min x. stoler ikke på ham

Er bare glad for at jeg kan hjælpe

/Mette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2012

MorDk

Musen5 skriver:

Tager din x jeres datter ud af landet UDEN din underskrift og så er det lygemeget om det er til tyskland eller sverige eller arabien så ses det som bortførelse og du skal politianmelde det ASAP!

/Mette

Lige præsis. Jeg håber ikke det kommer så vidt!

Håber det bedste for dig...

Anmeld

7. august 2012

Ccamilla

Profilbillede for Ccamilla
Så er min barsel officielt slut - og ferien begynder :)
Kay skriver:

føj for en situation... og jeg kan godt forstå din bekymring om bortførsel... da de jo formegentlig gerne vil undgå at komme i retten...

jeg ville ringe til amtet, komunen og politiet og høre hvordan du skal forholde dig og om de evt kan gøre noget...

hvis du ik skriver under på at hun skal ha pas... kan de jo i altfald ikke flyve der ned... men de kan hvis de er "desperate" nok køre der ned...

puhhh håber virkelig din x tager sig sammen og indser hvad det er hun laver hvis det er bortførelse hun prøver at planlægge

Enig

Håber på det bedste for dig, og at det ikke når så langt ud ! Jeg ville heller ikke være tryg ved den situation !

Anmeld

7. august 2012

tarkoflen

Merii skriver:

Hvis han har begået bank røveri, burde han ikke at være i fængsel nu?

Kan godt forstå dig som far at du bliver bekymret for din datter men lyder som om at du mest er bekymret fordi han er araber/muslim. Hvis han er en rigtig muslim skal du ihvertfald ikke bekymre dig, han skal nok passe godt på din datter.

Hvis han har begået bankrøverri, kan man så ikke allerede fornemme, at han ikke er en god muslim?

Til TS
Jeg kan godt forstå du er bekymret, jeg håber det bedste for dig og din datter, og håber du kan få den rette hjælp til at tackle alt det her

Anmeld

7. august 2012

Pinkrose

Anonym skriver:

Hej alle sammen.

Jeg er en mand som sidder i en uheldig situation.

Min eks kæreste og jeg har en fantastisk datter på 4 år, som vi begge naturligvis elsker højt, men hende og jeg er dog som kat og mus !

Vi har begge efterfølgende fået "nye" liv, Jeg har fået ny kone samt har vi barn, og hun har fået sig en kæreste. Hendes kæreste er araber, og har en meget syg trang til at kontollere over hende, og hvornår og hvordan JEG må snakke med min egen datter. Vi har fælles forældremyndighed, men adresse hviler dog hos moren, hvilket også er helt ok..

Hun har for nylig informeret mig om at hun vil konverterer til islam, og det (for at være ærlig) - er jeg ligeglad med , så længe deres show ikke går ud over min datter .... Moren vælger at sige at de vil rejse en tur til arabien til nov/dec. og om jeg ikke vil skrive under på vores datters pas .. Og beklager, men det kan ikke komme på tale.. stoler ikke på hendes nye kontrolfreak af en kæreste, og stoler ikke på hvad han/de er i stand til når de har krydset grænsen til arabien. Har oven i hatten blevet informeret at han har begået et groft bankrøveri, hvor jeg måtte trampe foden i gulvet og hive dem i retten for at få vores lille piges bopæl.. (Det skal vi snart)

MIT SPØRGSMÅL LYDER SÅLEDE:

Hvis min eks vælger at tage vores barn med uden min viden eller underskrift til pas, kan jeg så antage det som bortførelse? og i given situation, hvad gør jeg ? jeg er så splittet og ved ikke hvad jeg skal stille op

Håber at nogle kløgtige kvinder kan hjælpe mig.

Hej sikke en situtation du er i :/ puha må ikke være sjov.
Jeg ved at det i forhold til pas at hvis du ikke skriver under kan hun søge om tilladelse til at rejse med jeres datter igennem retten eller statsforvaltningen. Så ville nok få ringet rundt for at hører hvordan du står i forhold til det

Anmeld

7. august 2012

Dustmuz

Nu jeg godt nok fyr, men jeg svare sq lige alligevel

Rent retsligt står du MEGET stærkt, hvis de vælger at rejse uden din accept, og det vil højst sandsynligt ende med at du for bopæls rettigheden.
alt efter "omfanget" af en evt. bortførrelse, vil hun også kunne risikere at miste forældre myndigheden (ja den kan godt fratages en forældre, hvis der foreligger noget kriminelt bag)

nu er jeg desværre ikke ret godt inde i statforvaltningens lovgivning.
men den skulle da være til at finde, og hvis du er vilig til at læse noget TØRT og kedeligt tekst, så find ud af hvad der står i den lov, og snak evt. med politiet og en advokat, i tilfælde af en bortførelse, da de vil kunne hjælpe dig med hvilke paragraffer der er overtrådt, og i hvilket omfang det er gjort

Men jeg håber da ikke det udvikler sig til noget i den stil, da statestikken taler for sig selv, når det kommer til den slags desværre..

Anmeld

7. august 2012

Bebsesmoar

Hvis jeg var dig ville jeg kontakte politiet og statsforvaltnigen. Jeg mener desværre bare at politiet ikke gør en skid før skaden er sket. Det eneste de kan er at sige "Det må du/i ikke  Jeg håber du får bopælen men den vil ikke kunne sikre dig at din datter bliver i dk. Hvis de vil til Arabien så vil de bruge alle kneb for at få din datter derned,ja medmindre din eks opgiver datteren og rejser selv...

Er din eks istand til at forfalske din underskirft?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.