Hej alle sammen.
Jeg er en mand som sidder i en uheldig situation. 
Min eks kæreste og jeg har en fantastisk datter på 4 år, som vi begge naturligvis elsker højt, men hende og jeg er dog som kat og mus !
Vi har begge efterfølgende fået "nye" liv, Jeg har fået ny kone samt har vi barn, og hun har fået sig en kæreste. Hendes kæreste er araber, og har en meget syg trang til at kontollere over hende, og hvornår og hvordan JEG må snakke med min egen datter. Vi har fælles forældremyndighed, men adresse hviler dog hos moren, hvilket også er helt ok..
Hun har for nylig informeret mig om at hun vil konverterer til islam, og det (for at være ærlig) - er jeg ligeglad med , så længe deres show ikke går ud over min datter .... Moren vælger at sige at de vil rejse en tur til arabien til nov/dec. og om jeg ikke vil skrive under på vores datters pas .. Og beklager, men det kan ikke komme på tale.. stoler ikke på hendes nye kontrolfreak af en kæreste, og stoler ikke på hvad han/de er i stand til når de har krydset grænsen til arabien. Har oven i hatten blevet informeret at han har begået et groft bankrøveri, hvor jeg måtte trampe foden i gulvet og hive dem i retten for at få vores lille piges bopæl.. (Det skal vi snart)
MIT SPØRGSMÅL LYDER SÅLEDE:
Hvis min eks vælger at tage vores barn med uden min viden eller underskrift til pas, kan jeg så antage det som bortførelse? og i given situation, hvad gør jeg ? jeg er så splittet og ved ikke hvad jeg skal stille op 
Håber at nogle kløgtige kvinder kan hjælpe mig.
Anmeld