Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anonym skriver: problemet er at de ikke anbefaler en vildt intensiv kur når man samtidig også prøver at blive gravid, så skal passe på med hvordan jeg gør det.. :/
problemet er at de ikke anbefaler en vildt intensiv kur når man samtidig også prøver at blive gravid, så skal passe på med hvordan jeg gør det.. :/
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: har bare fået afvide at det ikke var smart at gå igang nu, for det kunne stresse min krop mere end det gavner lige nu.. :/
har bare fået afvide at det ikke var smart at gå igang nu, for det kunne stresse min krop mere end det gavner lige nu.. :/
Men hvis du bruger de der løbeprogrammer som er egnet til nybegyndere og starter MEGET langsomt op, så tror jeg virkelig ikke kroppen stresser a det.
Anonym skriver: Det kunne være man skulle prøve en diætist, de må jo også kunne sige lidt om hvordan man skal gøre det når man nu gerne vil være gravid også.. Frugt spiser jeg generelt ikke ret meget af udover et par stykker om dagen, men ja jeg får nok for lidt grønt i forhold til det andet jeg spiser..
Det kunne være man skulle prøve en diætist, de må jo også kunne sige lidt om hvordan man skal gøre det når man nu gerne vil være gravid også.. Frugt spiser jeg generelt ikke ret meget af udover et par stykker om dagen, men ja jeg får nok for lidt grønt i forhold til det andet jeg spiser..
Ja, altså jeg vil klart anbefale det for en diætist tager udgangspunkt i dig og din vægt, højde og ønsker... Jeg synes, at det er fedt at have nogetkonkret at forholde sig til nu.. Især fordi jeg faktisk i forvejen har levet meget sundt, men ikke tabt mig alligevel.. Er spændt på det kostprogram jeg har, indtil videre fungerer det fint og jeg er ikke sulten. Motionen dyrker jeg også rigeligt af så jeg håber snart at kiloene begynder at rasle af Jeg har da fundet ud af mange ting omkring kosten efter samtalen, som jeg ikke har tænkt over.. Og kigger på kcal nu, meget interessant
LR85 skriver: Synes klart at du skal starte med at løbetræne igen. Du ved ikke om der går et halv år endnu før du bliver gravid, og på det tid kan du sagtens være i en glimrende form, som du så kan veligeholde. Se du a kom igang med det, det øger måske endda chancerne for a blive gravide
Synes klart at du skal starte med at løbetræne igen.
Du ved ikke om der går et halv år endnu før du bliver gravid, og på det tid kan du sagtens være i en glimrende form, som du så kan veligeholde.
Se du a kom igang med det, det øger måske endda chancerne for a blive gravide
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128