Til jer der har lavet en gipsafstøbning af jeres mave :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. august 2012

Kay

OktoberMor skriver:

Hvor lyder det som en rigtig god ide!

Jeg skal også have lavet en gipsafstøbning af min mave i næste måned, jeg anede virkelig heller ikke hvordan jeg skulle dekorere den.. Men det har jeg da vist nok fundet ud af nu.. 

altid dejligt at kunne inspirere

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2012

Malli

Kay skriver:

min plan er... min svigerindes super gode ide... at når lillepigen kommer ud, skal hun lave et håndaftryg på maven, og et igen når hun er 1 måne og 2 måneder og 3 osv indtil hun er 1 år  i forskellige farver

det tror jeg bliver rigtig fint

Skal lige høre hvilket maling du har købt til at bruge til håndaftrykkene?
Jeg læste et sted, at vandbaserret maling, ikke kunne bruges da det ville opløse gipsen. Men man derimod skulle bruge akrylmaling, men så tænker jeg bare om det ikke er skrappe midler til sådan en lille hånd?
Så hvad bruger du?

Anmeld

8. august 2012

Kay

Malli skriver:

Skal lige høre hvilket maling du har købt til at bruge til håndaftrykkene?
Jeg læste et sted, at vandbaserret maling, ikke kunne bruges da det ville opløse gipsen. Men man derimod skulle bruge akrylmaling, men så tænker jeg bare om det ikke er skrappe midler til sådan en lille hånd?
Så hvad bruger du?

bruger ik noget endnu da hun ik er kommet ud

men har tænkt mig at bruge det samme som vi bruger til fingermaling i den vuggestue jeg arbejder i har skrevet og spurgt en kollega efter navnet da jeg ik kan huske det

Anmeld

8. august 2012

N1

Malli skriver:

Jeg skal en af de næste dage, ha lavet en afstøbning af min meget gravide mavse.

Jeg ved dog ikke helt hvad jeg skal gøre med den efterfølgende.
Jeg ville gerne dekorere den, men er totalt ide forladt!

Jeg er bestemt ikke god til at male, så vil ikke begive mig ud i maleprojekt.

Hvad har i gjort med jeres afstøbning, og har i efterfølgende hængt den op?

Jeg så engang et billede af en der havde bundet en sløje rundt om maven og stilt den på en hylde sammen med nogle lys Det så rigtig godt ud.. Kan selvfølgelig ikke finde billedet nu

Anmeld

8. august 2012

Malli

N1 skriver:

Jeg så engang et billede af en der havde bundet en sløje rundt om maven og stilt den på en hylde sammen med nogle lys Det så rigtig godt ud.. Kan selvfølgelig ikke finde billedet nu

Den ide har også set, ville bare gene ha der skete lidt mere med den

Anmeld

8. august 2012

Malli

Kay skriver:

bruger ik noget endnu da hun ik er kommet ud

men har tænkt mig at bruge det samme som vi bruger til fingermaling i den vuggestue jeg arbejder i har skrevet og spurgt en kollega efter navnet da jeg ik kan huske det

Når ja fingermaling er selvfølgelig et godt bud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.