Til jer der har lavet en gipsafstøbning af jeres mave :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. august 2012

Malli

Mor til Ella skriver:

Virkelig flot

Kan godt ske det tager tid, men det får du jo også noget af så jeg ville kaste mig ud i det.....

Det kunne godt være man skulle forsøge. Det er vel lidt som at lægge et puzzlespil med alt for mange, mange brikker

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2012

Mor til Ella

Malli skriver:

Det kunne godt være man skulle forsøge. Det er vel lidt som at lægge et puzzlespil med alt for mange, mange brikker

Nok noget i den retning. Hvis jeg får tager mig sammen næstegang jeg bliver gravid, vil jeg helt klart forsøge mig

Anmeld

7. august 2012

Kay

Malli skriver:

Ihh hvor spændende. Jeg krydser fingre for veer i løbet af dagen.
Jeg fødte min datter på termins datoen. Men fik først veer kl 19, og hun er født 22:45. Jeg havde åbnet mig 7 cm kl 1930 da vi kom på hospitalet. Så man kan godt være igang uden at mærke spor
Du har i hvertfald mine krydsede fingre, og en masse ve-støv bliver hermed sendt til dig

ja det kan jeg da se på det hele jeg ingorere alle tegn... havde opstarts veer d. 29 som gik i sig selv igen... så jeg nægter at kigge på signaler...

Anmeld

7. august 2012

Malli

Kay skriver:

ja det kan jeg da se på det hele jeg ingorere alle tegn... havde opstarts veer d. 29 som gik i sig selv igen... så jeg nægter at kigge på signaler...

Min svigerinde havde regelmæssigt veer 14 dage før hendes termin, dog med 10 min imellem. de gik i sig selv efter et halvt døgn, og hun fødte så også først 14 dage over termin. Så alle de signaler må man lære at ignorere, man kan alligevel hverken gøre til eller fra

Anmeld

7. august 2012

Malli

Mor til Ella skriver:

Nok noget i den retning. Hvis jeg får tager mig sammen næstegang jeg bliver gravid, vil jeg helt klart forsøge mig

Jeg vil overveje projektet, og måske jeg får det gjort

Anmeld

7. august 2012

Kay

Malli skriver:

Min svigerinde havde regelmæssigt veer 14 dage før hendes termin, dog med 10 min imellem. de gik i sig selv efter et halvt døgn, og hun fødte så også først 14 dage over termin. Så alle de signaler må man lære at ignorere, man kan alligevel hverken gøre til eller fra

lige netop... så nu ender jeg med at være så stædig at jeg ik når afsted

Anmeld

7. august 2012

Malli

Kay skriver:

lige netop... så nu ender jeg med at være så stædig at jeg ik når afsted

Stædigheden længe leve
Ihh jeg håber du snart får din prinsesse i armene

Anmeld

7. august 2012

Kay

Malli skriver:

Stædigheden længe leve
Ihh jeg håber du snart får din prinsesse i armene

ja... bliver sat igang senest 41+5 så der er ik så længe endnu

Anmeld

8. august 2012

Malli

Opper lige, hvis der er flere der har ideer

Er der mon nogen der har leget med mosaik før, og kan fortælle mig hvordan jeg mon evt kan fastsætte små glasmosaiker på gipsmaven?

Anmeld

8. august 2012

OktoberMor

Kay skriver:

min plan er... min svigerindes super gode ide... at når lillepigen kommer ud, skal hun lave et håndaftryg på maven, og et igen når hun er 1 måne og 2 måneder og 3 osv indtil hun er 1 år  i forskellige farver

det tror jeg bliver rigtig fint

Hvor lyder det som en rigtig god ide!

Jeg skal også have lavet en gipsafstøbning af min mave i næste måned, jeg anede virkelig heller ikke hvordan jeg skulle dekorere den.. Men det har jeg da vist nok fundet ud af nu.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.