Her må man gerne prale over tabte kilo! :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. oktober 2012

SaNiNa

Ka+Ma=Be skriver:

Går det godt med jer piger?  

Jeg gik rimeligt meget i stå Prøvede gang på gang at komme igang med Dukan kuren - men det var bare SLET ikke mig. Det med kød, kød og mere kød i en uge, det kunne jeg ikke.

Så gik jeg i madverdenen og fandt frem til Paleo- livsstilen Stenaldermad som det også kaldes. Det betyder at jeg har fundet glæden og lidt motivation frem igen og at vægttabet forsætter  Det er ikke meget endnu, men jeg har da tabt 3,1 kg. 

Der er SÅ meget inspiration at hente fra diverse Paloekogebøger. Det er super lækker, nem og ofte hurtig mad, som giver lyst til at eksperimentere.

Jeg har også fået lagt en plan for mit vægttab, måske en smule urealistisk, men ambitiøs! Så om 4 måneder håber jeg at være i hvert fald 10 kg lettere!

åååh her går det meget stille da jeg har måtte indstille løbningen pga mit ar er begynd at gøre så ondt igen.

Men med mad drikke går det bare super godt, i weekenden må der gerne syndes lidt. dog taber jeg mig ikke mere end 500-900g om måneden men det er jo bedre ingen ingenting

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2012

Ka+Ma=Be

SaNiNa skriver:

åååh her går det meget stille da jeg har måtte indstille løbningen pga mit ar er begynd at gøre så ondt igen.

Men med mad drikke går det bare super godt, i weekenden må der gerne syndes lidt. dog taber jeg mig ikke mere end 500-900g om måneden men det er jo bedre ingen ingenting

Det lyder da ok Så længe det går den rigtige vej er det jo fint.

Hvordan gør dit ar ondt? Jeg har intet mærket til mit, men jeg har heller ikke løbet!

Anmeld

2. oktober 2012

SaNiNa

Ka+Ma=Be skriver:

Det lyder da ok Så længe det går den rigtige vej er det jo fint.

Hvordan gør dit ar ondt? Jeg har intet mærket til mit, men jeg har heller ikke løbet!

Det gør ondt lige som efter fødslen men tror jeg har presse mig selv for hårdt + der er vejr skifte

Vejrskifte går ofte i arvæv

Anmeld

3. oktober 2012

HeidiØ

PIGER! Jeg har sku meldt mig ind i FitnessWorld med virkning fra imorgen! Nu er det fandmer slut med at dovne den med cola!! .. Jeg tror jeg skal ha lagt mig et program.

Mit mål er at tabe mig ca 10 kg og blive strammet ind på lår og mave! Har ingen tidslimit.

BUM! Så er det officelt sagt!

Anmeld

3. oktober 2012

Ka+Ma=Be

HeidiØ skriver:

PIGER! Jeg har sku meldt mig ind i FitnessWorld med virkning fra imorgen! Nu er det fandmer slut med at dovne den med cola!! .. Jeg tror jeg skal ha lagt mig et program.

Mit mål er at tabe mig ca 10 kg og blive strammet ind på lår og mave! Har ingen tidslimit.

BUM! Så er det officelt sagt!

Sådan Heidi! 

Jeg vil heppe på dig hele vejen Vil også selv gerne igang med at træne. Håber meget at jeg kan komme til det inden længe (mangler lige nogle ordentlige træningssko+bukser og et medlemskab .)

Anmeld

3. oktober 2012

HeidiØ

Ka+Ma=Be skriver:

Sådan Heidi! 

Jeg vil heppe på dig hele vejen Vil også selv gerne igang med at træne. Håber meget at jeg kan komme til det inden længe (mangler lige nogle ordentlige træningssko+bukser og et medlemskab .)

Taaaaak! Tænk at for præcis 2 år siden trænede jeg i fitnessworld valby, den ovre ved nordisk film

Anmeld

3. oktober 2012

Ka+Ma=Be

HeidiØ skriver:

Taaaaak! Tænk at for præcis 2 år siden trænede jeg i fitnessworld valby, den ovre ved nordisk film

Guuud er det rigtigt? Det er også der jeg har trænet i mange år TÆNK hvis jeg har mødt dig uden at vde det!  hehe

Hvorfor trænede du der?

Anmeld

3. oktober 2012

HeidiØ

Ka+Ma=Be skriver:

Guuud er det rigtigt? Det er også der jeg har trænet i mange år TÆNK hvis jeg har mødt dig uden at vde det!  hehe

Hvorfor trænede du der?

Ej hvor skægt, ja det kan sagtens være

Jamen jeg gik jo på Hotel og restaurantskolen, så det passede med jeg ku træne efter skole inden jeg sku med toget hjem til Hedehusene

Anmeld

3. oktober 2012

Ka+Ma=Be

HeidiØ skriver:

Ej hvor skægt, ja det kan sagtens være

Jamen jeg gik jo på Hotel og restaurantskolen, så det passede med jeg ku træne efter skole inden jeg sku med toget hjem til Hedehusene

Nå ja, det har du godt fortalt! Det er jo også lige ved siden af hvor jeg bor hehe.

Anmeld

5. oktober 2012

Ka+Ma=Be

GAAAB hvor går det altså langsomt her! Har siden sidste fredag kun tabt sølle 200 gram!  ARGH! Hvordan går det hos jer?

Der ryger da en smule forbudte sager ind fra tid til anden, men hovedsageligt spiser jeg sundt, varieret og under mit ligevægtsindtag. Suk.

Vil meget gerne snart igang med at træne igen, kræver bare lige penge til nye sko og et medlemskab i fitnessworld 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.