Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Vægttab
Jeg kunne se, at jeg ikke er den eneste der er igang med et vægttab! Så jeg tænkte at vi kunne motivere hinanden lidt?!
Her inde er i velkomne til at opdatere løbende og fortælle hvordan det går med vægttabet og da også meget gerne fortælle hvad i gør for at holde jer selv kørende.
Jeg tager den langsomme men sikre vej ved at begrænse mit indtag af kalorier. Jeg startede d. 11. juli og havde i sidste uge tabt 2,3 kg Jeg har haft en rimelig skidt weekend med fødselsdag og alt der hører til Men jeg håber stadig at have tabt mig, når jeg vejer mig i morgen. Om ikke andet, så bare en smule, så det stadig går den rigtige vej.
Pral løs, piger
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ka+Ma=Be skriver: Vægttab Jeg kunne se, at jeg ikke er den eneste der er igang med et vægttab! Så jeg tænkte at vi kunne motivere hinanden lidt?! Her inde er i velkomne til at opdatere løbende og fortælle hvordan det går med vægttabet og da også meget gerne fortælle hvad i gør for at holde jer selv kørende. Jeg tager den langsomme men sikre vej ved at begrænse mit indtag af kalorier. Jeg startede d. 11. juli og havde i sidste uge tabt 2,3 kg Jeg har haft en rimelig skidt weekend med fødselsdag og alt der hører til Men jeg håber stadig at have tabt mig, når jeg vejer mig i morgen. Om ikke andet, så bare en smule, så det stadig går den rigtige vej. Pral løs, piger
Du er bare så god, Katja Hvor er det fedt at der allerede er røget 2,3 kg
RiUL skriver: Du er bare så god, Katja Hvor er det fedt at der allerede er røget 2,3 kg
Tak skal du ha' Rikkepigen!
Jeg har smidt 13 kg siden midten af Januar og frem til nu... Mangler 2 kg , så er jeg i mål...
Solstrålebørn skriver: Jeg har smidt 13 kg siden midten af Januar og frem til nu... Mangler 2 kg , så er jeg i mål...
Sådan!
hvor er i super seje piger
jeg har været igang i 14 dage nu, og på trods af weekend ophold med kæresten, + en masse spisen ude hos venner/familie har jeg alligevel fået tabt mig 1.7 i den sidste uge og er nu oppe på
- 3.8 kg på 14 dage ihh synes det er dejligt her i starten hvor der går lidt stærkt, men håber dog bare på 1 kg i ugen i gennemsnit
hvor er I bare super seje. tøser.
TrineMine86 skriver: hvor er i super seje piger jeg har været igang i 14 dage nu, og på trods af weekend ophold med kæresten, + en masse spisen ude hos venner/familie har jeg alligevel fået tabt mig 1.7 i den sidste uge og er nu oppe på - 3.8 kg på 14 dage ihh synes det er dejligt her i starten hvor der går lidt stærkt, men håber dog bare på 1 kg i ugen i gennemsnit
Eeeej hvor er det flot! Mit vægttab er gået lidt i stå, men jeg holder stadig ved! Så håber jeg at jeg har tabt mig, når jeg vejer mig igen.
Go go go!
twinny skriver: hvor er I bare super seje. tøser.
Går det godt med jer piger?
Jeg gik rimeligt meget i stå Prøvede gang på gang at komme igang med Dukan kuren - men det var bare SLET ikke mig. Det med kød, kød og mere kød i en uge, det kunne jeg ikke.
Så gik jeg i madverdenen og fandt frem til Paleo- livsstilen Stenaldermad som det også kaldes. Det betyder at jeg har fundet glæden og lidt motivation frem igen og at vægttabet forsætter Det er ikke meget endnu, men jeg har da tabt 3,1 kg.
Der er SÅ meget inspiration at hente fra diverse Paloekogebøger. Det er super lækker, nem og ofte hurtig mad, som giver lyst til at eksperimentere.
Jeg har også fået lagt en plan for mit vægttab, måske en smule urealistisk, men ambitiøs! Så om 4 måneder håber jeg at være i hvert fald 10 kg lettere!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128