Skæv bækken/ryg at blive "rettet"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. august 2012

Princesspigen

Anonym skriver:

Nej det har jeg ikke. Men vil lige vende det med læge.

ja prøv det

min ryg og hofte er ret skæv og nu har de så fundet ud af der er 2½ cm forskeld på længden af mine ben og at det er derfor

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2012

Anonym trådstarter

Princesspigen skriver:

ja prøv det

min ryg og hofte er ret skæv og nu har de så fundet ud af der er 2½ cm forskeld på længden af mine ben og at det er derfor

Okay det kunne da være lækkert hvis de her lede smerter kunne forsvinde for en gangs skyld !

Anmeld

7. august 2012

Princesspigen

Anonym skriver:

Okay det kunne da være lækkert hvis de her lede smerter kunne forsvinde for en gangs skyld !

mine smerter er ikke forsvundet som dug for solen men langsomt kan jeg mærke bedring..

og min kærestes ord er at jeg er stoppet med at brokke mig over smerter i ryggen hele tiden..

jeg nåede faktis at være pille fri i 2 måneder ingen jeg blev gravid

nu har jeg lidt problemer med ondt i ryggen igen men det er mest fordi min graviditet tynger kroppen på en anderledes måde

Anmeld

7. august 2012

Anonym trådstarter

Princesspigen skriver:

mine smerter er ikke forsvundet som dug for solen men langsomt kan jeg mærke bedring..

og min kærestes ord er at jeg er stoppet med at brokke mig over smerter i ryggen hele tiden..

jeg nåede faktis at være pille fri i 2 måneder ingen jeg blev gravid

nu har jeg lidt problemer med ondt i ryggen igen men det er mest fordi min graviditet tynger kroppen på en anderledes måde

heh okay! Synes faktisk graviditet er ret hårdt. Er vild bange for at smerterne ikke går væk...  Men altså dejlig du er i bedring

Årh jeg er såååå pivet, så tror aldrig min kæreste kommer til at sige "Wow Louise har ikke brokket sig idag" 

Anmeld

7. august 2012

Princesspigen

Anonym skriver:

heh okay! Synes faktisk graviditet er ret hårdt. Er vild bange for at smerterne ikke går væk...  Men altså dejlig du er i bedring

Årh jeg er såååå pivet, så tror aldrig min kæreste kommer til at sige "Wow Louise har ikke brokket sig idag" 

det syndes jeg ikke jeg er, men min kæreste derimod syndes jeg er pivet

men hvis det sku vise sig at være det der er galt med din ryg så kan et indlæg faktis rette op på din krop og med tiden gøre dig smerte fri..

men selvfølgelig hvis det er noget andet så kan det jo være svært..

en anden ting, men dte har du sikkert fået af vide, træning af ryg og mave kan fjerne en stor del smerter hvis man får den rigtige træning..

Anmeld

7. august 2012

Anonym trådstarter

Princesspigen skriver:

det syndes jeg ikke jeg er, men min kæreste derimod syndes jeg er pivet

men hvis det sku vise sig at være det der er galt med din ryg så kan et indlæg faktis rette op på din krop og med tiden gøre dig smerte fri..

men selvfølgelig hvis det er noget andet så kan det jo være svært..

en anden ting, men dte har du sikkert fået af vide, træning af ryg og mave kan fjerne en stor del smerter hvis man får den rigtige træning..

Heeh!

Okay. Jeg er virkelig elendig til træning, så krydser fingre for det "bare" er det 

Anmeld

8. august 2012

Princesspigen

Anonym skriver:

Heeh!

Okay. Jeg er virkelig elendig til træning, så krydser fingre for det "bare" er det 

det er ikke styrke træning, men sådan nogle ting som at træne med bækkenbunds musklen, træne ved at stå på et balance bræt(det kan være en udfordring for folk med skæve rygge )

og så genneralt bare træne de muskler der holder din rygrad..

mit problem er at det er den skæve rygrad der holder mig oppe istedet for musklerne.. hvis jeg træner mine muskler så de holder ryggen istedet for rygraden så slipper jeg for en stor del af mine smerter  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.