Skæv bækken/ryg at blive "rettet"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.254 visninger
16 svar
0 synes godt om
7. august 2012

Anonym trådstarter

Blev rettet igår da mit bækken stod så skæv som overhovedet mulig.

Har idag de vildeste smerter, og kan knap gå

Kan den godt blive skæv igen indenfor en uge ?

Holder det snart op ?

Min rygsøjle er også skæv, og det er den stadig. 

Nogle gode råd ? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2012

L&V

Anonym skriver:

Holder det snart op ?

Nogle gode råd ? 

Det kan det godt ja... Men tænk på at hele din krop er blevet rykket rundt på så det vil føles som en ordentlig røvfuld kroppen har fået, men varme bade, smertestillende og afslapning så burde det gå over k løbet af et par dage

Anmeld

7. august 2012

Nemesis

Hvordan er du blevet rettet??

Personligt oplevede jeg en spade på sygehuset (læge) som konstaterede at jeg var skæv. Han rettede det ved at hive/rykke i mit ben indtil han var tilfreds.

Det var IKKe den rette måde og gav mig rigtig mange smerter. Håber du er rettet ud hos en der rent faktisk ved noget om det! Hvis det gør ondt ondt..ville jeg ringe og snakke med den der har gjort det. Hvis det gør ondt..men på en anden måde så er det nok fordi der er blevet pillet ved dig. Men jeg fik at vide at det IKKE måtte føles værre end det var før.
.
Sisse

Anmeld

7. august 2012

Anonym trådstarter

Nemesis skriver:

Hvordan er du blevet rettet??

Personligt oplevede jeg en spade på sygehuset (læge) som konstaterede at jeg var skæv. Han rettede det ved at hive/rykke i mit ben indtil han var tilfreds.

Det var IKKe den rette måde og gav mig rigtig mange smerter. Håber du er rettet ud hos en der rent faktisk ved noget om det! Hvis det gør ondt ondt..ville jeg ringe og snakke med den der har gjort det. Hvis det gør ondt..men på en anden måde så er det nok fordi der er blevet pillet ved dig. Men jeg fik at vide at det IKKE måtte føles værre end det var før.
.
Sisse

altså det er lidt klamt. 

Hun gik op gennem endetarmen, og rev til.

Føler det er helt hævet idag..

Kan næsten ikke bevæge mig uden at det gør hammer nas

Anmeld

7. august 2012

Nemesis

Anonym skriver:

altså det er lidt klamt. 

Hun gik op gennem endetarmen, og rev til.

Føler det er helt hævet idag..

Kan næsten ikke bevæge mig uden at det gør hammer nas

av for den ,,,,,.

var det en kiropraktor ?? for det er min smertefulde erfaring at det kun er en kiropraktor der virkelig kender til det at rette op på skelettet.

Sisse

Anmeld

7. august 2012

Anonym trådstarter

Nemesis skriver:

av for den ,,,,,.

var det en kiropraktor ?? for det er min smertefulde erfaring at det kun er en kiropraktor der virkelig kender til det at rette op på skelettet.

Sisse

Nej en fysse. Det var et helvede lagde nærmest, og småskreg, men tåre stående ud af øjnene.. 

Håber hun ved hvad hun lagde, for jeg har fået værre smerter end før hun gjorde det...

Anmeld

7. august 2012

Nemesis

Anonym skriver:

Nej en fysse. Det var et helvede lagde nærmest, og småskreg, men tåre stående ud af øjnene.. 

Håber hun ved hvad hun lagde, for jeg har fået værre smerter end før hun gjorde det...

Personlig ville jeg nok ringe til lægen og høre om en henvisning til en kiropraktor og i øvrigt høre om det er en metode din læge kender til.

Sisse

Anmeld

7. august 2012

Anonym trådstarter

Nemesis skriver:

Personlig ville jeg nok ringe til lægen og høre om en henvisning til en kiropraktor og i øvrigt høre om det er en metode din læge kender til.

Sisse

Har tid fredag. Er spændt på hvad han siger!

Ved heller ikke hvordan jeg skal forholde mig med arbejde for sådan jeg har det nu kan jeg ikke sidde ned i 5 timer....

Anmeld

7. august 2012

Princesspigen

Anonym skriver:

Holder det snart op ?

Nogle gode råd ? 

har du fået undersøgt om dine ben er lige lange ?

efter 7 år med smerter, piller, syge meldinger, droppen ud af uddanelse osv har man langt om længe fundet ud af at grunden til min skæve ryg er at mine ben ikke er lige lange..

dette kan rettes op med et indlæg i mine sko som jeg så fast skal gå med  

Anmeld

7. august 2012

Anonym trådstarter

Princesspigen skriver:

har du fået undersøgt om dine ben er lige lange ?

efter 7 år med smerter, piller, syge meldinger, droppen ud af uddanelse osv har man langt om længe fundet ud af at grunden til min skæve ryg er at mine ben ikke er lige lange..

dette kan rettes op med et indlæg i mine sko som jeg så fast skal gå med  

Nej det har jeg ikke. Men vil lige vende det med læge.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.