Knalder højlydt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. august 2012

Kamulla

du kan klage over festen, men sexen nej.. det jo ikke deres skyld at der er lydt.. men syntes du kan skrive et brev hvor du gør opmærksom på deres enorme lyst til hinanden desværre sætter en stopper for jeres søvn om natten.. så om hvis det var muligt at skrue en tand ned for lyden, så vil i være meget glade... skriv det med et smil, så der ikke kommer en krig.. tror jeg i forvejen vil blive forlegen hvis min under/overbo skrev en seddel om de kunne høre mig have sex men andre vil bare skrue endnu mere op for at irriterer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2012

Zafir

Jeg ville klage...

Men jeg er også rimelig imponeret over potensen Det er godtnok meget at knalde - også på en hverdag

(men ja - jeg kan godt huske hvordan det er at bo i lejlighed - har trods alt været der i 23 år)

Jeg tror jeg ville gå via boligselskabet.

Anmeld

8. august 2012

Becks

Anonym skriver:

Nu har min underbo knaldet sindssygt højlydt siden 03:30 i nat. Klokken er nu 06:00 og de er stadig igang. De knalder, holder ca.15 min. pause og snakker og griner højlydt, og så knalder de igen. Sådan bliver det ved. Det er så larmende at min kæreste og jeg vågner og ikke kan falde i søvn af det. Min kæreste skal på job kl.05:30 (han er kørt) og jeg har barsel med vores søn på 1 måned.

Dette sker tit synes jeg!

Mit spørgsmål er: 
ER DET OK AT KLAGE?

Min underbo er typen der er midt i 30'erne og holder fest nogle gange torsdag aften eller fredag/lørdag, med FULD SMADDER på anlægget og med åben altandør og tosser der råber og skriger. 

Er det ok at klage? Hvis ja, hvad skriver jeg dog i et brev? Jeg vil helst ikke have, at han ved det er skrevet af os.. 
Skal jeg klage via boligselvskabet?

På forhånd tak. 

Det kunne have været mig der havde skrevet det indlæg sidste år

Hvis det sker igen i nat, så ville jeg gå ned og banke på og bede dem dæmpe sig.. Ja, det er okay de har sex, men i lejeboliger er der somregel altid lydt...

Jeg gik sidste år ned kl kvart i kvalme om natten og bankede på deres dør. Da havde sexen stået på i flere HØJLYDTE timer, med hende som skriger og ham som brøler...

Fyren åbner, og jeg står der i nattøj og med dynen omkring mig...

Følgende samtale havde vi i gang, og efter det har jeg intet hørt til dem:

Mig: Hej, undskyld tidspunktet, det er super dejligt for jer, at I nyder hinanden. Men kan I måske dæmpe jer lidt?

Ham: Høhø er det tydeligt vi knalder?

Mig: Øhhhm ja! Ret højlydt faktisk!

Ham: Nå men, vi prøver på at lave et barn

Mig: Tillykke med det, men barnet kommer altså ikke hurtigere jo højere hun skriger og jo dybere du brøler!

Ham:

Anmeld

8. august 2012

FrkZier

ville sagtens klage over festen, men ville ikke kunne få mig selv til at klage over sex, selvom det måske er forstyrrende, synes jeg altså ikke man kan brokke sig over folk har sex

Anmeld

8. august 2012

Ccamilla

Profilbillede for Ccamilla
Så er min barsel officielt slut - og ferien begynder :)
Becks skriver:

Hvis det sker igen i nat, så ville jeg gå ned og banke på og bede dem dæmpe sig.. Ja, det er okay de har sex, men i lejeboliger er der somregel altid lydt...

Jeg gik sidste år ned kl kvart i kvalme om natten og bankede på deres dør. Da havde sexen stået på i flere HØJLYDTE timer, med hende som skriger og ham som brøler...

Mig: Hej, undskyld tidspunktet, det er super dejligt for jer, at I nyder hinanden. Men kan I måske dæmpe jer lidt?

Mig: Tillykke med det, men barnet kommer altså ikke hurtigere jo højere hun skriger og jo dybere du brøler!

Ham:

HAHA !! Fed samtale

Anmeld

8. august 2012

Becks

Olivia's Moar skriver:

HAHA !! Fed samtale

Anmeld

8. august 2012

Anonym trådstarter

Becks skriver:

Ham:

Fed samtale!! Men tør ikke gå derned haha :-D altså når de knalder (sker tit) bruger de pisk eller så noget, der er i hvert fald noget der lyder som om hun bliver spanket ret hårdt, hvor til hun råber/svare "årh jerh" og han siger mens der lyder et "piskeslag" "hader du mig stadig" og "gør det ondt." osv ... ... Hehe... Har ført høre ham gå amok en aften (skænderri med en anden) og jeg synes sku han er mega ubehagelig. De har somreal altid åben vindue når de knalder

Om natten , så tror på en måde også at de er skide ligeglade med andre mennesker :-S

Anmeld

8. august 2012

Becks

Anonym skriver:

Fed samtale!! Men tør ikke gå derned haha :-D altså når de knalder (sker tit) bruger de pisk eller så noget, der er i hvert fald noget der lyder som om hun bliver spanket ret hårdt, hvor til hun råber/svare "årh jerh" og han siger mens der lyder et "piskeslag" "hader du mig stadig" og "gør det ondt." osv ... ... Hehe... Har ført høre ham gå amok en aften (skænderri med en anden) og jeg synes sku han er mega ubehagelig. De har somreal altid åben vindue når de knalder

Om natten , så tror på en måde også at de er skide ligeglade med andre mennesker :-S

Jeg synes du skal ringe til boligselskabet og forhøre dig.. For det er ikke sikkert man kan klage over sådan noget, men måske de kan bede dem om i det mindste at lukke vinduet..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.