Knalder højlydt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.696 visninger
17 svar
0 synes godt om
7. august 2012

Anonym trådstarter

Nu har min underbo knaldet sindssygt højlydt siden 03:30 i nat. Klokken er nu 06:00 og de er stadig igang. De knalder, holder ca.15 min. pause og snakker og griner højlydt, og så knalder de igen. Sådan bliver det ved. Det er så larmende at min kæreste og jeg vågner og ikke kan falde i søvn af det. Min kæreste skal på job kl.05:30 (han er kørt) og jeg har barsel med vores søn på 1 måned.

Dette sker tit synes jeg!

Mit spørgsmål er: 
ER DET OK AT KLAGE?

Min underbo er typen der er midt i 30'erne og holder fest nogle gange torsdag aften eller fredag/lørdag, med FULD SMADDER på anlægget og med åben altandør og tosser der råber og skriger. 

Er det ok at klage? Hvis ja, hvad skriver jeg dog i et brev? Jeg vil helst ikke have, at han ved det er skrevet af os.. 
Skal jeg klage via boligselvskabet?

På forhånd tak. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2012

Dustmuz

hvad står der i jeres vedtægter?? dem fra afdelingen/boligselvskabet

som udgangspunkt mener jeg at fester skal oplyses mindst 1 uge i forvejen og ikke må foregå om torsdagen, når det drejer sig om en boligforening (bor selv i AL2BOLIG i århus)

hvis afdelingens eller Boligselvskabets vedtægter bliver brudt, så er du i din fulde ret til at klage..

Dog ville jeg samtidig snakke med andre i området, om at i klager "sammen" dvs, i alle sammen sender klager..

For jo flere klager boligselvskabet får på denne lejer, jo bedre muligheder har de for at kunne gøre noget ved problemet..

hvis udlejeren ikke forstår de advarsler han/hun boligselvskabet eller afdelingen sender ham (på skrift)
Så kan han/hun rent faktisk risikere at blive smidt ud, for at bryde vedtægterne

men som jeg skrev i starten..

Hvad står der i jeres vedtægter??
Det er nemlig afgørende

Anmeld

7. august 2012

chael

Er det i et boligselskab? For så ville jeg klage derigennem.

Er det privat, så ville jeg prøve at høre andre i opgangen, der må være andre der har hørt det?!

Også send et anonymt klagebrev!

Man kan godt klage over højlydt sex, det gad jeg sgu heller ikke ligge og høre på

Anmeld

7. august 2012

anynom

Anonym skriver:

Nu har min underbo knaldet sindssygt højlydt siden 03:30 i nat. Klokken er nu 06:00 og de er stadig igang. De knalder, holder ca.15 min. pause og snakker og griner højlydt, og så knalder de igen. Sådan bliver det ved. Det er så larmende at min kæreste og jeg vågner og ikke kan falde i søvn af det. Min kæreste skal på job kl.05:30 (han er kørt) og jeg har barsel med vores søn på 1 måned.

Mit spørgsmål er: 
ER DET OK AT KLAGE?

Min underbo er typen der er midt i 30'erne og holder fest nogle gange torsdag aften eller fredag/lørdag, med FULD SMADDER på anlægget og med åben altandør og tosser der råber og skriger. 

Er det ok at klage? Hvis ja, hvad skriver jeg dog i et brev? Jeg vil helst ikke have, at han ved det er skrevet af os.. 

På forhånd tak. 

Mht festerne. Du skriver nogle gange. Hvor ofte er det? Skruer de ned og dæmper sig hvis I beder dem om det? Har I overhovedet spurgt dem?

Mht sexen. Nej. Det er selvfølgelig uheldigt at det larmer så meget - men det synes jeg simpelthen ikke at man kan tillade sig at klage over.

Anmeld

7. august 2012

Ccamilla

Profilbillede for Ccamilla
Så er min barsel officielt slut - og ferien begynder :)
Anonym skriver:

Mit spørgsmål er: 
ER DET OK AT KLAGE?

På forhånd tak. 

Ja, og ja ! Uanset om det er fest, sex eller noget helt tredje skal man tage hensyn til sine naboer.

Skriv tidspunkter, dato, hvor længe det varede i klagebrevet ..

Anmeld

7. august 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Tænker at der ik er så meget at gøre ved at de har sex, men man ka jo altid med et glimt i øjet smide en lille hentydning om at det da lyder, til at de har haft en hyggelig nat... Ka jo være de ik er klar over i ka høre dem??!!

Ang fester, har i prøvet at be dem om at dæmpe sig?? Hvis i har og de stadig larmer, så syntes jeg det er ok at skrive en klage til jeres boliselskab. Vh stine

Anmeld

7. august 2012

Muhmi

Du kan klage over festerne, men jeg synes ærlig talt ikke man kan klage over at folk dyrker sex og heller ikke engang højlydt sex... Der er sgu ikke noget værre end at skulle ligge bånd på sig selv når man sexer og hvad der foregår privat bag lukkede døre ville jeg nu ikke tage mig af... Ja det er pisse iriiterende at høre på, men det er jo kun de første par mdr. indtil de ligesom har opdaget hinandens kroppe og at forelskelsen måske tager en liiiille smule af

Anmeld

7. august 2012

Mother-love

Du skal klage via boligselskabet ja.
Men jeg ville nokringe og forføre boligselskabet om man kan være anonym. Og hvis de siger ja. Skriver du et brev hvor du ikke skal skrive hvem du er. For mange gange oplyser de det alligevel selvom de har sagt ok for at være anonym. Du kan bare skrive i brevet at du ikke vil oplyse hvem du er da de har agt man godt må være anonym.
Ellers ville jeg gå ned til ham og høre om ikke de godt vil dæmpe sig lidt da i har et barn der også bliver forstyret af det.
Kender det alt for godt. Jeg boede engang et sted hvor overboen også larmede af h til når de havde sex en dag fik jeg nok og råbte så højt jeg kunne at numåtte de fandme klappe i. For der var nogen der skulle på arbejde. Så blev der stille og hørte dem ikke siden og rendte vi på hinanden udenfor blev de begge mega flove. Hehehe

Anmeld

7. august 2012

Bassemor<3

Jeg ville helt klart, selvom det jo er pisse irriterende, komme med en sjov bemærkning/hentydning. Fx. næste gang du møder han i opgangen, siger du, med et glimt i øjet, "nåååå var det godt igår, vi hørte der var nogle der hyggede sig"

Ellers synes jeg sagtens du kan tillade dig at skrive et brev til ham. Skriv at det er helt ok at hav fester osv. men at du gerne vil have at han skruer lidt ned, og evt. beder sine gæster tage hensyn. Igen skrevet med et glimt i øjet

Håber du finder en løsning

Anmeld

8. august 2012

Miss-86

JulieWH skriver:

Mht festerne. Du skriver nogle gange. Hvor ofte er det? Skruer de ned og dæmper sig hvis I beder dem om det? Har I overhovedet spurgt dem?

Mht sexen. Nej. Det er selvfølgelig uheldigt at det larmer så meget - men det synes jeg simpelthen ikke at man kan tillade sig at klage over.

Enig

Jeg synes heller ikke man kan tillade sig at klage over sexen ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.