jeg overvejer surprise frieri/bryllup for min kæreste...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. august 2012

MortilElias2010

Anonym skriver:

hvis DU har kriller i maven, så sku du mærke elefanterne i min 

jeg ringede til min tætteste veninde og spurgte hvad hun tænkte og hun var bare sådan helt.. "OMG OMG OMG!!!!" så jeg overvejer SÅ meget at gøre alvor af det.. Han skal afsted igen, så hvis ikke denne gang, så måske næste. så er der lidt tid at løbe på.

Der er et tæt familie medlem som muligvis kunne få fat i det fedeste "lokale" hvor der er panorama udsigt over noget vand (kan ikke rigtig sige hvad for noget da det vil afsløre en del af mig).. 

Så kunne vi jo arrangere det med champagnen og så evt nogle pindemadder, eller hvad det nu hedder som folk kunne gå og ta af... sætte lidt musik på og så kunne folk hygge og snakke en times tid og så tage hjem?? 

DET lyder bare dybt romantisk, dejligt og en fest jeg ihvertfald godt gad til  

Jeg tror du skal springe ud i det  det er du næsten nødt til  vil så gerne høre fortsættelsen.

Optag det evt. på video så har du det at se når han er væk  med hilsener fra jeres gæster osv.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. august 2012

Anonym trådstarter

MortilElias2010 skriver:

Jeg tror du skal springe ud i det  det er du næsten nødt til  vil så gerne høre fortsættelsen.

Optag det evt. på video så har du det at se når han er væk  med hilsener fra jeres gæster osv.

HVIS jeg tør at gøre alvor af min vilde ide, så skal jeg nok opdatere efter med billeder og hvem jeg er.. 

fuck, bliver helt nervøs allerede.. haha  

Anmeld

6. august 2012

Anonym trådstarter

MortilElias2010 skriver:

HVIS jeg tør at gøre alvor af min vilde ide, så skal jeg nok opdatere efter med billeder og hvem jeg er.. 

Anmeld

6. august 2012

MortilElias2010

Anonym skriver:

Iiiih altså jump jump jump jump jump - man siger jo der ikke er langt fra tanke til handling

Anmeld

6. august 2012

Mamalou

Jeg synes det er en super god idé! Hvem siger at det skal være manden, der frier? Kunne du ikke give ham en tom smykkeæske og ligge en lille note i, hvorpå der står at ringene købes når der er penge til det?

Kom endelig med en opdate - held og lykke med det!

Vh. Louise

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.