hej derude.. Er ked af jeg skal være ANO, men min identitet MÅ ikke afsløres af hensyn til at det jo virkelig skal være top hemmeligt!!
Jeg overvejer:
Når manden min kommer hjem om en god uge og har fået sovet efter et par hårde dage, at invitere ham "ud at spise" eller på"picnic". Han skal i den anledning jo så have lidt pænt tøj på og jeg skal selvfølgelig også. Ungerne skal passes og han skal tro at det er en friaften ham og jeg. MEN!!! jeg vil køre ham et sted hen hvor alle vores familiemedlemmer og venner så er. Så vil jeg erklære min kærlighed til ham og fri dér, foran dem alle sammen..
Han arbejder røven ud af bukserne for mig og børnene så vi kan blive gældfrie og få sparet penge sammen til vores drømmetilværelse, og selvom jeg synes det er hårdt af og til så anderkender og respekterer jeg ham simpelthen sådan for det han gør! Så meget at jeg har lyst til at erklære min kærlighed til ham så det kan forståes..
Er det fuldstændig hen i vejret og alt for amerikansk?? Elller er det bare fedt?
Jeg får selv helt kriller i maven over det, også fordi jeg ved hvor vildt jeg selv ville synes det ville være..
I og med at vi jo er ved at spare sammen og afbetale resten af vores gæld som meget snart er væk (5 mdr) så har vi ikke lige nu råd til at købe dyre ringe.. Hvad skulle jeg så gøre i stedet for, for at det ikke blev for plat? Jeg mener, en legetøjsring fra BR ville være plat, men slet ingenting ville vel også være lidt øhm.. tomt?
Kom med jeres bedste indput

Anmeld