jeg overvejer surprise frieri/bryllup for min kæreste...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.468 visninger
14 svar
0 synes godt om
6. august 2012

Anonym trådstarter

hej derude.. Er ked af jeg skal være ANO, men min identitet MÅ ikke afsløres af hensyn til at det jo virkelig skal være top hemmeligt!! 

Jeg overvejer:
Når manden min kommer hjem om en god uge og har fået sovet efter et par hårde dage, at invitere ham "ud at spise" eller på"picnic". Han skal i den anledning jo så have lidt pænt tøj på og jeg skal selvfølgelig også. Ungerne skal passes og han skal tro at det er en friaften ham og jeg. MEN!!! jeg vil køre ham et sted hen hvor alle vores familiemedlemmer og venner så er. Så vil jeg erklære min kærlighed til ham og fri dér, foran dem alle sammen..

Han arbejder røven ud af bukserne for mig og børnene så vi kan blive gældfrie og få sparet penge sammen til vores drømmetilværelse, og selvom jeg synes det er hårdt af og til så anderkender og respekterer jeg ham simpelthen sådan for det han gør! Så meget at jeg har lyst til at erklære min kærlighed til ham så det kan forståes..

Er det fuldstændig hen i vejret og alt for amerikansk?? Elller er det bare fedt?
Jeg får selv helt kriller i maven over det, også fordi jeg ved hvor vildt jeg selv ville synes det ville være..

I og med at vi jo er ved at spare sammen og afbetale resten af vores gæld som meget snart er væk (5 mdr) så har vi ikke lige nu råd til at købe dyre ringe.. Hvad skulle jeg så gøre i stedet for, for at det ikke blev for plat? Jeg mener, en legetøjsring fra BR ville være plat, men slet ingenting ville vel også være lidt øhm.. tomt?

Kom med jeres bedste indput  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. august 2012

Troldemommi

Ja jeg syntes det lyder som en fantastisk ide :-)

Monica- som er så pladderromantisk :-)

Anmeld

6. august 2012

Anonym trådstarter

Monica P skriver:

Ja jeg syntes det lyder som en fantastisk ide :-)

Monica- som er så pladderromantisk :-)

samme her! Jeg ville elske sådan noget.. 

men kæft der er langt fra tanke til handling.. også fordi, hvad så bagefter? klappe klap og så hjem? eller hvad ?

Anmeld

6. august 2012

Troldemommi

det er lige som om der mangler noget :-)

jeg personligt elsker picnic men det kræver at vejret er til det :-)

Krydser fingre for at han siger Ja hahaha

Monica

Anmeld

6. august 2012

TeamRocket

Du kender ham jo bedst og ved hvad der vil virke. Min mand siger Offentlig kasteration foran familien - nej tak. Manden skal fri og han gør det når tiden er inde. Min mand er frygtelig gammeldags og var på knæ med en ring og det hele. Jeg ville nok have synes det var lidt useriøst uden en ring, altså den behøver jo ikke være dyr eller noget, en fin sølvring koster jo ikke alverden- men går mænd overhovedet med ringe?.
Hvad gør du hvis han siger nej? Eller får lampefeber? Jeg ville føle mig totalt fanget i sådan et show og ville nok løbe skrigende væk

Anmeld

6. august 2012

Anonym trådstarter

Monica P skriver:

det er lige som om der mangler noget :-)

jeg personligt elsker picnic men det kræver at vejret er til det :-)

Krydser fingre for at han siger Ja hahaha

Monica

baah! selvfølgelig gør han da deeeet  håber jeg 

hvad kunne man evt gøre for "gæsterne" ligesom fik noget..

hælde champagne klar i en masse glad og så få nogen til at komme med dem når der (forhåbentlig) er sagt ja??

meningen med alt dette frieri med tilskuere er at så har de været med til det og så kan vi holde bryllup SELV!! uden dem

Anmeld

6. august 2012

Anonym trådstarter

TeamRocket skriver:

Du kender ham jo bedst og ved hvad der vil virke. Min mand siger Offentlig kasteration foran familien - nej tak. Manden skal fri og han gør det når tiden er inde. Min mand er frygtelig gammeldags og var på knæ med en ring og det hele. Jeg ville nok have synes det var lidt useriøst uden en ring, altså den behøver jo ikke være dyr eller noget, en fin sølvring koster jo ikke alverden- men går mænd overhovedet med ringe?.
Hvad gør du hvis han siger nej? Eller får lampefeber? Jeg ville føle mig totalt fanget i sådan et show og ville nok løbe skrigende væk

altså han siger ja, for vi har to børn og har snakket om maaaange gange at vi gerne vil giftes.. Han har engang sagt at det ikke gør noget at kvnden frier.. Så det håber jeg han mente da

Anmeld

6. august 2012

Troldemommi

Anonym skriver:

baah! selvfølgelig gør han da deeeet  håber jeg 

hvad kunne man evt gøre for "gæsterne" ligesom fik noget..

hælde champagne klar i en masse glad og så få nogen til at komme med dem når der (forhåbentlig) er sagt ja??

meningen med alt dette frieri med tilskuere er at så har de været med til det og så kan vi holde bryllup SELV!! uden dem

selvfølgelig siger han ja, jeg driller bare :-)

Monica

Anmeld

6. august 2012

MortilElias2010

Anonym skriver:

hej derude.. Er ked af jeg skal være ANO, men min identitet MÅ ikke afsløres af hensyn til at det jo virkelig skal være top hemmeligt!! 

Jeg overvejer:
Når manden min kommer hjem om en god uge og har fået sovet efter et par hårde dage, at invitere ham "ud at spise" eller på"picnic". Han skal i den anledning jo så have lidt pænt tøj på og jeg skal selvfølgelig også. Ungerne skal passes og han skal tro at det er en friaften ham og jeg. MEN!!! jeg vil køre ham et sted hen hvor alle vores familiemedlemmer og venner så er. Så vil jeg erklære min kærlighed til ham og fri dér, foran dem alle sammen..

Han arbejder røven ud af bukserne for mig og børnene så vi kan blive gældfrie og få sparet penge sammen til vores drømmetilværelse, og selvom jeg synes det er hårdt af og til så anderkender og respekterer jeg ham simpelthen sådan for det han gør! Så meget at jeg har lyst til at erklære min kærlighed til ham så det kan forståes..

Er det fuldstændig hen i vejret og alt for amerikansk?? Elller er det bare fedt?
Jeg får selv helt kriller i maven over det, også fordi jeg ved hvor vildt jeg selv ville synes det ville være..

I og med at vi jo er ved at spare sammen og afbetale resten af vores gæld som meget snart er væk (5 mdr) så har vi ikke lige nu råd til at købe dyre ringe.. Hvad skulle jeg så gøre i stedet for, for at det ikke blev for plat? Jeg mener, en legetøjsring fra BR ville være plat, men slet ingenting ville vel også være lidt øhm.. tomt?

Kom med jeres bedste indput  

Får fuldstændig kriller i maven ved tanken - sikke en fantastisk og rørende ide! Ville elske at være fluen på væggen. Han siger ja og I har en super hyggelig aften sammen med venner og familien. Du behøver ikke en ring for at fri. Men en tale præcis så sød som det du har skrevet her til ham - han vil blive paf på den gode måde  

Lykke til

Anmeld

6. august 2012

Anonym trådstarter

MortilElias2010 skriver:

Får fuldstændig kriller i maven ved tanken - sikke en fantastisk og rørende ide! Ville elske at være fluen på væggen. Han siger ja og I har en super hyggelig aften sammen med venner og familien. Du behøver ikke en ring for at fri. Men en tale præcis så sød som det du har skrevet her til ham - han vil blive paf på den gode måde  

Lykke til

hvis DU har kriller i maven, så sku du mærke elefanterne i min 

jeg ringede til min tætteste veninde og spurgte hvad hun tænkte og hun var bare sådan helt.. "OMG OMG OMG!!!!" så jeg overvejer SÅ meget at gøre alvor af det.. Han skal afsted igen, så hvis ikke denne gang, så måske næste. så er der lidt tid at løbe på.

Der er et tæt familie medlem som muligvis kunne få fat i det fedeste "lokale" hvor der er panorama udsigt over noget vand (kan ikke rigtig sige hvad for noget da det vil afsløre en del af mig).. 

Så kunne vi jo arrangere det med champagnen og så evt nogle pindemadder, eller hvad det nu hedder som folk kunne gå og ta af... sætte lidt musik på og så kunne folk hygge og snakke en times tid og så tage hjem?? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.