zoo børnebillet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
9. august 2012

Tullepigen90

crille skriver:

Hvor mange kunne du godt brugeda? Og kan du afhente? 

Jeg har dem endnu.. men har ikke fået talt med manden om det, da der ikke var nogen der skrev på dem  

Hvor bor du? Og jeg kan bruge ligeså mange du vil give, da det er til børn i foreningen for udsatte i Danmark 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2012

crille

Tullepigen90 skriver:

Hvor bor du? Og jeg kan bruge ligeså mange du vil give, da det er til børn i foreningen for udsatte i Danmark 

Jeg bor i Hvidovre.. Hvor er det dog en god ide.. Jeg får lige talt med manden i dag. Hvis jeg ikke har skrevet tilbage til dig på tråden her i aften, så send mig endelig en reminder  

Hvordan er du forbundet med den forening om man må spørge ind til det? 

Anmeld

10. august 2012

crille

crille skriver:

Jeg bor i Hvidovre.. Hvor er det dog en god ide.. Jeg får lige talt med manden i dag. Hvis jeg ikke har skrevet tilbage til dig på tråden her i aften, så send mig endelig en reminder  

fangede ham lige.. Vi har fire og vil gerne give dem allesammen nu det er så godt et formål. De skal nemlig bruges i år..

Anmeld

10. august 2012

Tullepigen90

crille skriver:

Det lyder godt! 

Jeg hjælper foreningen frivilligt (i min fritid) med at indsamle ting og finde folk som vil hjælpe og donere, men ellers har jeg ikke nogen "status" i foreningen udover jeg støtter og hjælper dem 

Anmeld

10. august 2012

Tullepigen90

crille skriver:

fangede ham lige.. Vi har fire og vil gerne give dem allesammen nu det er så godt et formål. De skal nemlig bruges i år..

Årh.. Hvor er i søde! TUSIND TAK 

Hvis du i en pb vil skrive dit tlf nummer, så kontakter formanden dig lige med aftale om afhenting osv.

Anmeld

10. august 2012

mustafa ali can

jeg vil gerne have dem min søn var meget glad da jeg var da sidst med ham og han vil igen da over så jeg kan godt får dem brugt

Anmeld

10. august 2012

crille

Tullepigen90 skriver:

Årh.. Hvor er i søde! TUSIND TAK 

Hvis du i en pb vil skrive dit tlf nummer, så kontakter formanden dig lige med aftale om afhenting osv.

Jeg har kun tre billetter ser jeg lige, men de er alle jeres Vi kan også sende dem? 

Hvad med børnetøj, har det nogen interesse? 

Anmeld

10. august 2012

crille

mustafa ali can skriver:

jeg vil gerne have dem min søn var meget glad da jeg var da sidst med ham og han vil igen da over så jeg kan godt får dem brugt

De er lovet væk.. 

Anmeld

10. august 2012

Tullepigen90

crille skriver:

Jeg har kun tre billetter ser jeg lige, men de er alle jeres Vi kan også sende dem? 

Hvad med børnetøj, har det nogen interesse? 

Mange tak, det vil gøre stor lykke for 3 udsatte børn.. Jeg finder lige ud af om det er nemmere at sende eller om de vil hente dem

Børnetøj har MEGET stor interesse! Det er en kæmpe mangel vare altid i foreningen. Hvis du har noget vil vi blive SÅ glade 

Jeg finder lige ud af det og skriver en pb til dig.

Anmeld

10. august 2012

crille

Tullepigen90 skriver:

Mange tak, det vil gøre stor lykke for 3 udsatte børn.. Jeg finder lige ud af om det er nemmere at sende eller om de vil hente dem

Børnetøj har MEGET stor interesse! Det er en kæmpe mangel vare altid i foreningen. Hvis du har noget vil vi blive SÅ glade 

Jeg finder lige ud af det og skriver en pb til dig.

Jeg låser tråden her.. har sendt dig en besked i stedet  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.