Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Har 4 stk børnebilletter og er ret sikker på at vi ikke når at bruge dem alle.
Har det interesse, så skriv, så kan vi se på om vi stadig har dem
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
crille skriver: Har 4 stk børnebilletter og er ret sikker på at vi ikke når at bruge dem alle. Har det interesse, så skriv, så kan vi se på om vi stadig har dem
Til hvilken Zoo?? og pris??
Nadia&Daniel skriver: Til hvilken Zoo?? og pris??
Kbh. <.9
Min plan er at bortgive (de er købt sammen med et filmtilbud) Skal bare lige tjekke med manden at jeg ikke lover mere end jeg kan holde, for han er ikke hjemme. Men de gør ingen glæde at ligge her i en skuffe
crille skriver: Kbh. <.9 Min plan er at bortgive (de er købt sammen med et filmtilbud) Skal bare lige tjekke med manden at jeg ikke lover mere end jeg kan holde, for han er ikke hjemme. Men de gør ingen glæde at ligge her i en skuffe
Hvordan er det med alder?? Vores datter er 21 mdr. nu..
Jeg vil da gerne stille mig i kø eller hvad man nu siger
Nadia&Daniel skriver: Hvordan er det med alder?? Vores datter er 21 mdr. nu.. Jeg vil da gerne stille mig i kø eller hvad man nu siger
Så er hun gratis.. børn under 3 år er gratis..(3-11år) Det var lige det vi ikke havde luret for vi har snart to under 3 og en niece.. Men der er ingen grund til at bruge billet på et gratis barn
Jeg vil gerne have fingrene i dem, hvis ikke de er bortgivet
Tak for svar - så springer jeg ud af køen igen
Nadia&Daniel skriver: Tak for svar - så springer jeg ud af køen igen
Helt forståeligt.. og god tur i zoo
Bortgives de og har du dem endnu?
Tullepigen90 skriver: Bortgives de og har du dem endnu?
Hvor mange kunne du godt brugeda? Og kan du afhente?
Jeg har dem endnu.. men har ikke fået talt med manden om det, da der ikke var nogen der skrev på dem
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128