Nu MÅ jeg altså ud med det..!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. august 2012

Sandra1985

Amandas-mor skriver:

Stort tillykke  

Vi følges ad for jeg er også i uge 9

Er det første barn?

Taaaak  Og tillykke til dig også!! Glæder mig til at følge dig! Ja, det er første barn - hvad med dig..?

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. august 2012

Tona

Sandra1985 skriver:

Taaaak  Og tillykke til dig også!! Glæder mig til at følge dig! Ja, det er første barn - hvad med dig..?

Knus

Taaaak  

Når det nu er første barn, så vil jeg bare sige at du kan virkelig glæde dig til scanning. Det er fantastisk

Nej, det er ikke mit første barn, jeg har en datter på 19 mdr i forvejen

Anmeld

6. august 2012

Missq4

stort tillykke med den lille spir og jo det er helt normalt at være navøs til scanningen jeg er det være gang jeg er blevet scannet 2 gange i denne her og skal igen på torsdag og jeg er stadig lige navøs for om alt nu stadig er som det skal være

Anmeld

6. august 2012

Sandra1985

Amandas-mor skriver:

Taaaak  

Når det nu er første barn, så vil jeg bare sige at du kan virkelig glæde dig til scanning. Det er fantastisk

Jeg glæder mig også kan du tro  Og undskyld - så først for sent at du kalder dig Amandas mor, så selvfølgelig er det ikke dit første barn  Hehe..! Held og lykke med nummer to bebber 

Anmeld

6. august 2012

Dina, mor til Isabella Emilie

Stoooort tillykke !!!

Det er så stort. Og ja, helt normalt at være lidt nervøs - nogle er det mere end andre ..

Anmeld

6. august 2012

MortilElias2010

Sandra1985 skriver:

Jeg er gravid  Går ind i 9. uge i morgen! Skal til første scanning næste mandag og håber alt er som det skal være...! Har fortalt det til det meste af familien, men mangler stadig et par stykker. Venter også til efter scanningen med at offentliggøre det for alle vores venner - just in case... (er det normalt at være en smule nervøs for om alt nu også er som det skal være..?) uuuh hvor jeg glæder mig til den scanning..!! 

Ps. Hvis du ved hvem jeg er, så lad lige være med at sige noget til nogen eller nvne noget på facebook  tak 

Ork ja det er almindeligt.. sådan bliver det sikkert efter hver scanning.. i perioderne imellem og resten af dit liv Tillykke kommende mor

Anmeld

6. august 2012

Sandra1985

Amandas-mor skriver:

Taaaak  

Jeg glæder mig også kan du tro  Og undskyld - så først for sent at du kalder dig Amandas mor, så selvfølgelig er det ikke dit første barn  Hehe..! Held og lykke med nummer to bebber 

Anmeld

6. august 2012

Sandra1985

Missq4 skriver:

stort tillykke med den lille spir og jo det er helt normalt at være navøs til scanningen jeg er det være gang jeg er blevet scannet 2 gange i denne her og skal igen på torsdag og jeg er stadig lige navøs for om alt nu stadig er som det skal være

Mange tak  Og held og lykke med scanningen 

Anmeld

6. august 2012

Pige2009

Kæmpe tillykke! 

Anmeld

6. august 2012

Sandra1985

Dina, mor til Isabella Emilie skriver:

Stoooort tillykke !!!

Det er så stort. Og ja, helt normalt at være lidt nervøs - nogle er det mere end andre ..

Tusind tak  Glæder mig til scanningen og til at se at det hele er i orden 

Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.