Nu MÅ jeg altså ud med det..!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.214 visninger
23 svar
0 synes godt om
6. august 2012

Sandra1985

Jeg er gravid  Går ind i 9. uge i morgen! Skal til første scanning næste mandag og håber alt er som det skal være...! Har fortalt det til det meste af familien, men mangler stadig et par stykker. Venter også til efter scanningen med at offentliggøre det for alle vores venner - just in case... (er det normalt at være en smule nervøs for om alt nu også er som det skal være..?) uuuh hvor jeg glæder mig til den scanning..!! 

Ps. Hvis du ved hvem jeg er, så lad lige være med at sige noget til nogen eller nvne noget på facebook  tak 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. august 2012

Miss BananaHammock

Stort tillykke

Anmeld

6. august 2012

Sandra1985

Miss BananaHammock skriver:

Stort tillykke

Taaak  

Anmeld

6. august 2012

MorDk

Tillykke med graviditeten... ♥

Ja det er ganske normalt at man kan gå og være lidt nervøs.

Anmeld

6. august 2012

Muhmi

Kæmpe stort tillykke med graviditeten  

Og ja det er normalt at have det sådan

Anmeld

6. august 2012

Sandra1985

MorDk skriver:

Tillykke med graviditeten... ♥

Ja det er ganske normalt at man kan gå og være lidt nervøs.

Tak for det 

Jeg frygter mest at komme til scanning og de så siger at der ikke er hjerteblink... Men der har jo ikke været nogen som helst dårlige tegn, så det hele er forhåbentlig som det skal være 

Anmeld

6. august 2012

Camilla30

Sandra1985 skriver:

Jeg er gravid  Går ind i 9. uge i morgen! Skal til første scanning næste mandag og håber alt er som det skal være...! Har fortalt det til det meste af familien, men mangler stadig et par stykker. Venter også til efter scanningen med at offentliggøre det for alle vores venner - just in case... (er det normalt at være en smule nervøs for om alt nu også er som det skal være..?) uuuh hvor jeg glæder mig til den scanning..!! 

Ps. Hvis du ved hvem jeg er, så lad lige være med at sige noget til nogen eller nvne noget på facebook  tak 

Stort tillykke, håber du får en dejlig graviditet Ja, det er normalt at være lidt nervøs, særligt i den tidlige graviditet, sådan var det i hvert fald for mig. Du vil sikkert opleve lidt mere ro efter NF og sikkert endnu mere igen efter MD-scanning Pas på med ikke at bekymre dig for meget, det belaster dig og du skal bruge energien på at passe godt på dig selv og baby - ikke på nervøse og negative tanker

Anmeld

6. august 2012

Sandra1985

Muhmi skriver:

Kæmpe stort tillykke med graviditeten  

Og ja det er normalt at have det sådan

Tusind tak 

Anmeld

6. august 2012

Sandra1985

Camilla30 skriver:

Stort tillykke, håber du får en dejlig graviditet Ja, det er normalt at være lidt nervøs, særligt i den tidlige graviditet, sådan var det i hvert fald for mig. Du vil sikkert opleve lidt mere ro efter NF og sikkert endnu mere igen efter MD-scanning Pas på med ikke at bekymre dig for meget, det belaster dig og du skal bruge energien på at passe godt på dig selv og baby - ikke på nervøse og negative tanker

Tusind tak  Det er heldigvis ikke sådan at jeg går og er nervøs hele tiden, men en gang imellem dukker tanken lige op... Er nok også bare ved at være lidt utålmodig, men lægen skal jo også have lov til at holde ferie  Meeen det bliver vildt fedt at se vores lille nuller  Skal nok prøve at holde de negative tanker på et minimum!

Knus herfra

Anmeld

6. august 2012

Tona

Sandra1985 skriver:

Stort tillykke  

Vi følges ad for jeg er også i uge 9

Er det første barn?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.