Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg er gravid Går ind i 9. uge i morgen! Skal til første scanning næste mandag og håber alt er som det skal være...! Har fortalt det til det meste af familien, men mangler stadig et par stykker. Venter også til efter scanningen med at offentliggøre det for alle vores venner - just in case... (er det normalt at være en smule nervøs for om alt nu også er som det skal være..?) uuuh hvor jeg glæder mig til den scanning..!!
Ps. Hvis du ved hvem jeg er, så lad lige være med at sige noget til nogen eller nvne noget på facebook tak
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Miss BananaHammock skriver: Stort tillykke
Stort tillykke
Taaak
Tillykke med graviditeten... ♥
Ja det er ganske normalt at man kan gå og være lidt nervøs.
Kæmpe stort tillykke med graviditeten
Og ja det er normalt at have det sådan
MorDk skriver: Tillykke med graviditeten... ♥ Ja det er ganske normalt at man kan gå og være lidt nervøs.
Tak for det
Jeg frygter mest at komme til scanning og de så siger at der ikke er hjerteblink... Men der har jo ikke været nogen som helst dårlige tegn, så det hele er forhåbentlig som det skal være
Sandra1985 skriver: Jeg er gravid Går ind i 9. uge i morgen! Skal til første scanning næste mandag og håber alt er som det skal være...! Har fortalt det til det meste af familien, men mangler stadig et par stykker. Venter også til efter scanningen med at offentliggøre det for alle vores venner - just in case... (er det normalt at være en smule nervøs for om alt nu også er som det skal være..?) uuuh hvor jeg glæder mig til den scanning..!! Ps. Hvis du ved hvem jeg er, så lad lige være med at sige noget til nogen eller nvne noget på facebook tak
Stort tillykke, håber du får en dejlig graviditet Ja, det er normalt at være lidt nervøs, særligt i den tidlige graviditet, sådan var det i hvert fald for mig. Du vil sikkert opleve lidt mere ro efter NF og sikkert endnu mere igen efter MD-scanning Pas på med ikke at bekymre dig for meget, det belaster dig og du skal bruge energien på at passe godt på dig selv og baby - ikke på nervøse og negative tanker
Muhmi skriver: Kæmpe stort tillykke med graviditeten Og ja det er normalt at have det sådan
Tusind tak
Camilla30 skriver: Stort tillykke, håber du får en dejlig graviditet Ja, det er normalt at være lidt nervøs, særligt i den tidlige graviditet, sådan var det i hvert fald for mig. Du vil sikkert opleve lidt mere ro efter NF og sikkert endnu mere igen efter MD-scanning Pas på med ikke at bekymre dig for meget, det belaster dig og du skal bruge energien på at passe godt på dig selv og baby - ikke på nervøse og negative tanker
Tusind tak Det er heldigvis ikke sådan at jeg går og er nervøs hele tiden, men en gang imellem dukker tanken lige op... Er nok også bare ved at være lidt utålmodig, men lægen skal jo også have lov til at holde ferie Meeen det bliver vildt fedt at se vores lille nuller Skal nok prøve at holde de negative tanker på et minimum!
Knus herfra
Vi følges ad for jeg er også i uge 9
Er det første barn?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128