Spørgsmål til jer med 2 eller flere børn ang. Fødsel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. august 2012

Kamilla-m

Min første fødsel var okay, dog tog den lang tid
Anden fødsel gik ordentlig i gang torsdag morgen ved syv tiden, KL ni var jeg to cm åben, KL ti var jeg tre cm, KL 10.20 var jeg ni cm åben, 10.25 tages vandet (har født tre gange og det er alle tre gange blevet taget ved start på presseveer) og jeg fødte 10.46

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2012

Krussedulle

MarieMor skriver:

Hey piger 

Nu nærmer jeg mig rimelig meget min anden fødsel , er pt 38.2 , men i den forbindelse fyldes jeg af en hel del spørgsmål og tanker ...

Min første fødsel gik super fint . Alt forløb som det skulle og klarede det helt uden smertelindring hvilket jeg selv er rimelig stolt af ..

Nu er det så jeg ikkekan lade være med at tænke på om nu hvor jeg var så heldig første gang , om jeg så kan regne med at det også kommer til at gå godt her anden gang , eller om jeg netop har haft 'en god fødsel og nu kan forvente det bliver noget helt andet denne gang ??

Så jeg vil egentlig bare høre om jeres fødsler er blevet lettere eller ?? 

Arhh det blev helt vildt rodet håber i forstod og vil dele ud af lidt erfaringer 

Mine fødsler er kun blevet lettere og kortere

1 gang tog det 25 timer.
2 gang tog det 5 timer.
Og 3 gang tog det 2 timer og 20 min.

Min 2 fødsel var den bedste, der kunne jeg følge med, og den var næsten smertefri

Pøj pøj med fødslen

Anmeld

7. august 2012

MarieMor

MortilMogL skriver:

Min første fødsel var okay, dog tog den lang tid
Anden fødsel gik ordentlig i gang torsdag morgen ved syv tiden, KL ni var jeg to cm åben, KL ti var jeg tre cm, KL 10.20 var jeg ni cm åben, 10.25 tages vandet (har født tre gange og det er alle tre gange blevet taget ved start på presseveer) og jeg fødte 10.46

Hold da op det lyder vildt med de 6 cm på kun 20 minutter!! 

Der er jo absolut ikke 2 fødsler der er ens , synes bare det er så rart at høre fra andre , så man alligevel har en ide om hvad der venter en  

Anmeld

7. august 2012

mustafa ali can

jeg har 2 drenge og da 1,5 år imellem og begge mine fødsler var nemme og hurtigt den.1 20 min den anden 15 min og de var små da de kom ud den første fødte jeg 4 dage før den anden 2 dage før min termin held og lykke jeg håber på du får en god og nem fødsel

Anmeld

7. august 2012

Kamilla-m

MarieMor skriver:

Hold da op det lyder vildt med de 6 cm på kun 20 minutter!! 

Der er jo absolut ikke 2 fødsler der er ens , synes bare det er så rart at høre fra andre , så man alligevel har en ide om hvad der venter en  

Ja det gik ret hurtigt
Synes ens fødsler plejet være nogenlunde bare hurtigere anden og tredje gang

Anmeld

7. august 2012

Lone Jakobsen

min første fødsel var helt alm. og lige efter bogen

den anden var langt hårdede med længere veer fra start, ve drop og en lang presse fase.

den 3. var en "lyn" fødsel på kun 5 timer.

den 3 var næsten som den første

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.