MarieMor skriver:
Hey piger
Nu nærmer jeg mig rimelig meget min anden fødsel , er pt 38.2 , men i den forbindelse fyldes jeg af en hel del spørgsmål og tanker ...
Min første fødsel gik super fint . Alt forløb som det skulle og klarede det helt uden smertelindring hvilket jeg selv er rimelig stolt af ..
Nu er det så jeg ikkekan lade være med at tænke på om nu hvor jeg var så heldig første gang , om jeg så kan regne med at det også kommer til at gå godt her anden gang , eller om jeg netop har haft 'en god fødsel og nu kan forvente det bliver noget helt andet denne gang ??
Så jeg vil egentlig bare høre om jeres fødsler er blevet lettere eller ??
Arhh det blev helt vildt rodet
håber i forstod og vil dele ud af lidt erfaringer 
Synes det var en meget sej omgang 1 gang(veer i ca. 12 timer,var på fødegangen i 8 timer) men anden gang gik meget hurtigere. Vil ikke sige det var nemmere, men det var kortere og mere intenst. (veer i 6 timer, på fødegangen i 1,5 time)
3 gang var endnu hurtigere, (vilde veer max 2 timer, fødte 20 min eftr jeg kom til fødegangen....)
men starten på veerne snød mig 2 gange og først 3. Gang var det NU, men det blev jeg så fortalt efter 2 gange på fødegangen forgæves, at det var helt normalt, mærkelig nok

, så nu ved du det til den kommende næste gang

...
Husker dog at jeg hver gang lige pludselig blev frygtelig nervøs som fødslen nærmede sig, altså i ugerne op til, selvom jeg jo havde prøvet det før. Men det er vel også helt normalt?!
Held og lykke.