Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
piadas skriver: KÆMPE TILLYKKE! Hvor er det sejt! Skidegodt gået! Du må altså komme med næste gang, så vi kan se den lille Otto IRL, for hvor er han blevet stor. Held og lykke med jobbet!
KÆMPE TILLYKKE!
Hvor er det sejt! Skidegodt gået!
Du må altså komme med næste gang, så vi kan se den lille Otto IRL, for hvor er han blevet stor.
Held og lykke med jobbet!
Tusind tak Pia!
Jeg ville så gerne have besøgt jer i Farsø og mødt alle de andre delige kvinder og børn, og have set dit skønne hus!!! Så jeg håber, at jeg kan komme med næste gang
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Kit skriver: Stort tillykke Og hvor er han skøn din "lille" Otto. De bliver så store alle vores børn.
Stort tillykke
Og hvor er han skøn din "lille" Otto. De bliver så store alle vores børn.
Tusind tak!! Til begge dele! Ja de bliver så store
PeruBaby skriver: Tillykke - hvor er det sejt!
Tillykke - hvor er det sejt!
Tak
Mettemus skriver: Seeejt! Tillykke! Hvor er det vildt godt gået! Jeg blir så glad hver gang en nyuddannet får job, fordi 1) Det er fedt for den nyuddannede og velundt efter hårde år på SU og skolebænk og 2) Så er der også håb for mig til næste sommer
Seeejt! Tillykke! Hvor er det vildt godt gået! Jeg blir så glad hver gang en nyuddannet får job, fordi 1) Det er fedt for den nyuddannede og velundt efter hårde år på SU og skolebænk og 2) Så er der også håb for mig til næste sommer
Jeg er virkelig også stolt af at være nyuddannet også allerede have job!!! Så ja, der er håb for dig næste år! Og så handler det virkelig også om at skrive en god ansøgning, for kommer man til samtale får man lov med egne ord at beskrive hvorfor de skal vælge dig!!!
Ja han er en kloge-Åge! Eller måske bare et snedigt rad Han laver i hvert tilfælde megen ballade
Stort tillykke, hvor er det bare super godt gået.
Skide godt. Hvor er det flot.
Tillykke
Lilje82 skriver: Stort tillykke, hvor er det bare super godt gået.
Mange tak
Marco2 skriver: Skide godt. Hvor er det flot. Tillykke
Tusind tak
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128