3. gang er lykkens gang...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.150 visninger
17 svar
0 synes godt om
6. august 2012

Elvers

Ikke til at blive gravid, men til at få job jeg var til jobsamtale i fredags på et job i en lille by uden for Viborg, der hedder Almind... de søgte en tysklærer til en specialskole, hvor børnene har sociale og emotionelle vanskeligheder - mega spændende synes jeg!!! jeg har arbjedet på specialskole i København også, og det er bare lige mig! 

Der sad 8! mennesker til den samtale... puha... men de samarbejder med sygehusets undervisningsafdeling, så de var jo også repræsenteret, og så løber det jo hurtigt op  nå men jeg fik så det afgørende opkald fredag aften - og jobbet var mit, hvis jeg ville have det!! ØHH, JA TAK!!!... nøj hvor jeg jublede, og så skulle der selvfølgelig skåles på det  det var 3. jobsamtale jeg var til, så 3. gang var lykkens gang 

Der havde været 240 ansøgere og 4 var valgt ud til samtale, så jeg er egentlig ret stolt  Jeg starter i morgen kl. 9, og børnene starter på mandag - glæder mig vildt meget!

Tråden ender selvfølgelig med nogle billeder af Otto!

Knus

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. august 2012

CA

TILLYKKE!!!  Hvor er det skønt! Og vildt du fik det som helt nyuddannet. De må ha syntes om sådan en sød københavner-snude - selvom det er helt derude i Almind Anede slet ikke de havde en skole derude. Hvor mange timer er det? 

Dejlige billeder! 

Anmeld

6. august 2012

AnneBJ

Ej hvor er du sej mand!!! Tillykke!! Jeg håber du bliver rigtig glad for det nye job!

Og skønne Otto - hvor er han blevet stor altså!! 

Anmeld

6. august 2012

piadas

KÆMPE TILLYKKE!

Hvor er det sejt! Skidegodt gået!

Du må altså komme med næste gang, så vi kan se den lille Otto IRL, for hvor er han blevet stor.

Held og lykke med jobbet!

Anmeld

6. august 2012

Kit

Stort tillykke

Og hvor er han skøn din "lille" Otto. De bliver så store alle vores børn.

Anmeld

7. august 2012

PeruBaby

Tillykke - hvor er det sejt!

Anmeld

7. august 2012

Mettemus

Seeejt! Tillykke! Hvor er det vildt godt gået! Jeg blir så glad hver gang en nyuddannet får job, fordi 1) Det er fedt for den nyuddannede og velundt efter hårde år på SU og skolebænk og 2) Så er der også håb for mig til næste sommer

Anmeld

7. august 2012

Mettemus

OG! Otto er så skøn! Simpelthen en lille charmetrold - og lidt en klogeåge også kan jeg se med brillerne? Søøøød!

Anmeld

8. august 2012

Elvers

Carina87 skriver:

TILLYKKE!!!  Hvor er det skønt! Og vildt du fik det som helt nyuddannet. De må ha syntes om sådan en sød københavner-snude - selvom det er helt derude i Almind Anede slet ikke de havde en skole derude. Hvor mange timer er det? 

Dejlige billeder! 

Ja, det er vildt at jeg som nyuddannet har formået at få job så hurtigt... Jeg havde ellers forberedt mig på aktivering  Ja, de må have kunnet lide tilflyttende københavnere, for de have ansat en pædagog af samme slags samme dag

Altså det er et 37 timers job, så der bliver nok at se til! 

Anmeld

8. august 2012

Elvers

AnneBJ skriver:

Ej hvor er du sej mand!!! Tillykke!! Jeg håber du bliver rigtig glad for det nye job!

Og skønne Otto - hvor er han blevet stor altså!! 

Tak søde Anne  

Ja han bliver så stor og har bare lært så mange ting i ferien, så man som forældre bliver helt rundtosset 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.