Første barn ligner far og nummer 2 ligner mor...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. maj 2009

tascia

det passer lidt her! begge ligner deres far hvis du spørger mig, men den mindste har flere af mine træk end den store.

//Natascia

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2009

Honningblomst

Jeg ligner min mor og mine to søstre ligner min far.
Min ældste søn ligner sin morfar og min nummer to ligner mig, har dog rødt hår som far...nummer tre ligner nummer et og sin far(selvom de ikke har samme far) men han har lyst hår som mig.
Så den holder altså heller ikke her...smiler

Anmeld

12. maj 2009

Lusi

Vores datter ligner vidst os begge to.. Har svært ved selv at se hun ligner sin far, men har tit hørt fra andre at hun gør

Lige et lille sidespring..
Engang for mange år siden var vi til en familiefest og jeg stod sammen med min mor, storesøster og stedfar.. Bemærk STEDFAR!!!
Der kommer en flink dame hen og snakker med os..
Hun gik meget op i sådan noget familiehalløj og hvem man ligner, så hun siger til mig "hold da op hvor du ligner din far"

Hmm min far var der ikke og hun kendte slet ik min far, men mente jo altså min stedfar, som jeg jo på ingen måde har nogle familiemæssige bånd med.. Heh..
Vi grinte bare lidt af det og lod hende blive i troen..

Anmeld

12. maj 2009

Kloster

Cris skriver:

Det har jeg fået det at vide fra en veninde en gang for længe siden. Der sker ikke hver gang, nej, det ved vi godt. Men efter jeg har fået det at vide, kikker jeg meget på børnene og meget tit, er det rigtigt. Men hvad med den tredje? I som har tre børn, hvad siger I til det? Og jer med to børn, er det rigtigt det hvad de siger? Hvas synes I?

Hej.

Passer her.

Rasmus er som snydt ud f næsen på faren. Også genetisk, da Rasmus har nemt ved at blive overvægtig, som faren er.

Nicolaj ligner mig. Lys i huden, mere spinkel og har store øjne, som jeg har. Vi har desuden også samme for for sort humor

Mads er en total blanding af den begge. Folk siger han ligner mig. Han er tynd, lys i huden, men har ansigtstræk, som ligner Rasmus.
Da Mads var helt lille, lignede han Rasmus på en prik. Bedsteforældrene kunne ikke se forskel, når de så billeder af dem fra samme alder af.

Kloster

Anmeld

12. maj 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Tina2 skriver:

Passer ikke her... Vores datter på 5 år ligner mest mig og vores søn på knap 2 år er snydt ud af næsen på sin far:-)

Fuldstændig det samme her!!

(bortset fra at min datter er næsten 5 og min søn 2½)

Anmeld

12. maj 2009

Cris

Ok jeg kan se, at det er meget forskelligt med jer. Jeg kan selv ikke se det med mit eget barn, men alle siger, at han ligner rigtigt meget sin far. Det er mærkeligt at når jeg ser ham, jeg kan se ansigtet, men jeg kan ikke rigtigt se, som han ligne os eller en i familien. Nu får vi at se med nr.2   Men jeg synes, at jeg har set mange gange at det passer, men selfølgeligt ikke altig. Måske ubevist kommer I også til at kikke lidt mere på det

Anmeld

12. maj 2009

Heidi.

Cris skriver:

Det har jeg fået det at vide fra en veninde en gang for længe siden. Der sker ikke hver gang, nej, det ved vi godt. Men efter jeg har fået det at vide, kikker jeg meget på børnene og meget tit, er det rigtigt. Men hvad med den tredje? I som har tre børn, hvad siger I til det? Og jer med to børn, er det rigtigt det hvad de siger? Hvas synes I?

Passer ikke her..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.