Første barn ligner far og nummer 2 ligner mor...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.638 visninger
16 svar
0 synes godt om
12. maj 2009

Cris

Det har jeg fået det at vide fra en veninde en gang for længe siden. Der sker ikke hver gang, nej, det ved vi godt. Men efter jeg har fået det at vide, kikker jeg meget på børnene og meget tit, er det rigtigt. Men hvad med den tredje? I som har tre børn, hvad siger I til det? Og jer med to børn, er det rigtigt det hvad de siger? Hvas synes I?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2009

Bastian

Det passer i hvert fald ikke her. Begge børn er deres fars udtrykte billede, og vi er blevet beskyldt for at lave kloningsforsøg

Anmeld

12. maj 2009

Tina2

Passer ikke her... Vores datter på 5 år ligner mest mig og vores søn på knap 2 år er snydt ud af næsen på sin far:-)

Anmeld

12. maj 2009

Diana...

Her ligner både mig og min søster vores far. 

Anmeld

12. maj 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Haha - sjovt, min kæreste sagde næsten det samme i går

Han havde set i et dokumentarprogram at spædbørn som regel ligner deres far som spæd de første par uger / måneder men som de bliver ældre træder morens træk mere og mere i karakter. Det skulle være af adaptive evolutionære grunde fordi manden skal knyttes til spædbarnet hurtigst muligt og forsikres om at det er hans barn så han bliver i familien og beskytter moren og barnet.

Anmeld

12. maj 2009

Mira0911

Julie ligner både mig og faderen...

Anmeld

12. maj 2009

Sweet1978

Nu er mine med 2 forskellige fædre men de ligner mig begge 2, samme lyse hår og blå øjne. Den store ligenede sin fader mere i starten, men omkring 2 års alderen skiftede det og det har jeg hørt er meget normalt.

Anmeld

12. maj 2009

Mor.sander

Begge mine unger, var som snydt ud af næsen på deres fædre.. Men det har ændret sig efterhånden som de er blevet ældre.. De har fået flere og flere af mine træk med aldren.
Har dog begge to altid haft mine brune øjne, dog ikke så mørke som mine og  min søn har også få min mørke glød i huden.

Miin mands datter er snydt ud af næsen på hendes mor, har dog lidt træk for hendes far, gadvide om hun ikke vil få flere og flere træk for farmand med alderen det ville ikke komme som en overraskelse

Anmeld

12. maj 2009

Susan1978

Tina2 skriver:

Passer ikke her... Vores datter på 5 år ligner mest mig og vores søn på knap 2 år er snydt ud af næsen på sin far:-)

samme her!

Anmeld

12. maj 2009

louisepigen23

jeg ligner min mor og min lillebror ligner min far
marcus ligner sin far

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.